//

Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties

Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of dit de goede plek is om te plaatsen of dat het in het andere Problemen forum thuishoort, maar hier komt ie dus. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-11, 15:52
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties

Weet niet of dit de goede plek is om te plaatsen of dat het in het andere Problemen forum thuishoort, maar hier komt ie dus.

Laatste paar dagen kan ik niet meer updaten, en apps downloaden. Dit komt doordat mijn creditcard is afgesloten en ik nu dus mijn schulden van vroegere applicaties niet kan nakomen. Hierdoor kan ik ook niet meer updaten, en geen gratis apps meer downloaden. Aangezien ik mij hier ernstig aan stoor weet ik niet zeker of het volgende helpt maar ik was dus van plan om; een itunes card aan te schaffen, deze code vervolgens in te voeren (waardoor schuld andere apps ook meteen wordt afgeschreven) en ik in ieder geval een tegoed heb. Zal dit het probleem oplossen, of zal hij om confirmatie vragen voor bijvoorbeeld de cvc code van mijn creditcard of om enige andere gegevens. Of zijn deze niet benodigd wanneer je een tegoed hebt? Dit wil ik dus weten, voordat ik een iTunes card koop, en er vervolgens niets aan heb.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 10:09
zandhaas zandhaas is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Weet niet of je al gekocht heeft of zo, deze thread is dus maanden oud.

Je kan namelijk WEL itunes card opwaarderen op je account die cc gegevens ook bezit. Het zal niet vragen naar bevestigen. Heb ik al geprobeerd ^^ iemand gaf toen mij een card terwijl ik cc had. Dus ja.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) druppers iPhone Apps 2 29-10-10 20:53
spelletjes downloaden via app store mosje8 iPhone Apps 2 06-10-10 17:32
App Store, hoe downloaden ? Srcane Archief 1 01-08-08 12:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.