agenda met meerdere accounts discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphone gebruikers, Ik ben op zoek naar een agenda app waarbij meerder accounts geactiveerd kunnen worden. Op zich niets bijzonders alleen wil ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda met meerdere accounts
Hallo iphone gebruikers,
Ik ben op zoek naar een agenda app waarbij meerder accounts geactiveerd kunnen worden. Op zich niets bijzonders alleen wil ik de notificatiemeldingen per account in en uit kunnen schakelen. We gebruiken hier de Iphone 4 met ios 4.3.2 Vriendelijke groet, Ton |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit een beetje wat je bedoelt?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-iphone-2.html
|
|||
|
|||
Citaat:
Het betreft een agenda van een secretaresse bij ons op het gemeentehuis. Zij wil het geluid van de notificatie uitschakelen van haar leidinggevende. Zij beheert meerdere agenda's en van één daarvan wil zij het geluid uitschakelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere E-mail accounts | omejoop38 | iPad algemeen | 12 | 29-12-13 14:19 |
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts | roeldriessen | iTunes | 1 | 17-11-10 14:29 |
Ophalen email meerdere accounts | Leonk | iPhone algemeen | 2 | 29-10-10 11:33 |
Meerdere sip accounts 24/24 aangemeld | kimberliah | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-11-09 01:20 |
Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren | rdevries | iTunes | 0 | 23-01-09 01:59 |
|
|