Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een brandende vraag. Ik heb twee accounts aangemaakt in iTunes. Eén wordt automatisch gebruikt door mijn iPhone en op deze account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren
Hoi,
Ik zit met een brandende vraag. Ik heb twee accounts aangemaakt in iTunes. Eén wordt automatisch gebruikt door mijn iPhone en op deze account heb ik ook al flink wat aankopen gedaan. Nu wil ik voortaan met een andere account gaan inloggen, maar ik ben bang dat als ik de computer laat synchroniseren met mijn nieuwe account ik al mijn betaalde programma's kwijt ga raken (die zijn tenslotte geregistreerd op mijn vorige account). Weet iemand hoe ik aanschaffen dus van ene naar de andere account kan verplaatsen. Ik wil die 'oude' account ook daadwerkelijk sluiten daarna. Het is jammer dat er geen helpdesk voor bestaat, want T-mobile heeft geen idee en Apple schuift vragen van zich naar af naar T-mobile. Forumtijd dus... Kan iemand me helpen met deze vraag?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
accounts, meerdere, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere E-mail accounts | omejoop38 | iPad algemeen | 12 | 29-12-13 14:19 |
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts | roeldriessen | iTunes | 1 | 17-11-10 14:29 |
iTunes thuisdeling: ook synchroniseren met meerdere computers? | BfromB | iTunes | 3 | 08-06-10 09:08 |
Meerdere sip accounts 24/24 aangemeld | kimberliah | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-11-09 01:20 |
E mail accounts synchroniseren | SoloBlack | iPhone algemeen | 5 | 28-10-08 10:53 |
|
|