E mail accounts synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone omgezet van versie 2.0 naar versie 2.01 alles gaat goed. Iphone werk weer correct alleen email accounts synchroniseren via Itunes lukt niet meer. Krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E mail accounts synchroniseren
Iphone omgezet van versie 2.0 naar versie 2.01 alles gaat goed.
Iphone werk weer correct alleen email accounts synchroniseren via Itunes lukt niet meer. Krijg de volgende melding " Itunes kan e-mailaccounts niet synchroniseren met Iphone omdat de Iphone de synchronisatie heeft geannuleerd. ". Wie kan mij helpen om dit op te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je de backup teruggezet na het restoren. Wat je kan doen zijn al je accounts op je iphone deleten en dan opnieuw syncen maar in itunes ook aanvinken dat je eerst wilt leegmaken op je iphone. Misschien een moeilijke uitleg maar zou moeten werken.
|
|
|||
|
|||
Bedankt Macfreaker alles werk weer.
|
|
||||
|
||||
is er ooit iemand geweest die de reden voor dit probleem heeft kunnen achterhalen. Ik heb het nl. ook met enige regelmaat, het komt en gaat.
Heb net een nieuwe install gedaan en krijg nu de e-mail accounts er niet op, ook niet als ik de accounts overschijf op de iPhone. Het gekke is dat het dus niet constant een probleem lijkt te zijn, ik wacht dus nog heel even met het proberen van de tool van ifoneguide (is die trouwens nog beschikbaar) Laatst gewijzigd door "R"; 28-10-08 om 10:49. |
|
||||
|
||||
het beste is om je accounts een te verwijderen op je iphone.
nadien via itunes er terug opzetten via info> vervang gegevens op deze iphone >e-mailaccounts. ook heb ik bij info 'synchroniseer geselcteerde emailaccounts' uitgeschakeld. het is niet nodig om telkens te syncen als je geen nieuwe accounts op je iphone wilt zetten.
|
||||
|
||||
Ik sync normaal ook maar 1 keer. Echter lukt die eerste keer nu niet, dat is het probleem een beetje. Ik ga nu mobileme er afhalen, eerst accounts syncen behalve mijn @me. account, dan opnieuw mobileme er op. Kijken wat er dan gebeurt.
EDIT Wanneer je op de iPhone onder >Instellingen>Mail, Contacten, Agenda>...@me.com e-mails uit zet en vervolgens teruggaat naar springboard en dan synct, dan worden de accounts wel gesynchroniseerd. Laatst gewijzigd door "R"; 28-10-08 om 10:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere E-mail accounts | omejoop38 | iPad algemeen | 12 | 29-12-13 14:19 |
2 exchange mail accounts | chrisoe | iPhone algemeen | 14 | 24-11-10 13:13 |
2 mail accounts op i phone | jaynor | iPhone algemeen | 7 | 04-01-10 10:39 |
Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren | rdevries | iTunes | 0 | 23-01-09 01:59 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|