//

"Houdbaarheid apps"

"Houdbaarheid apps" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen idee of ik de vraag hier op de goede plek stel: Mijn iPhone 3gs is “overleden”; hij laadt niet meer op. Nu is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-11, 22:19
binkytoy binkytoy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard "Houdbaarheid apps"

Geen idee of ik de vraag hier op de goede plek stel:
Mijn iPhone 3gs is “overleden”; hij laadt niet meer op.
Nu is mijn abonnement bij T-Mobile ook aan verlenging toe en ik twijfel nu tussen de aanschaf van een iPhone 4 (met kans dat binnenkort de iPhone 4s of de iPhone 5 uit komt) en een Samsung Galaxy II S (met een 1-jarig abonnement). Om eens een vergelijking te kunnen maken met een ander toestel en minder afhankelijk te zijn van (die k…..) iTunes.
Aanschaf beslissing is mede afhankelijk van het antwoord:
Kan ik de nu aangeschafte apps “bewaren”, blijft mijn iTunes-account bestaan, als ik er een jaar geen gebruik van maak ?
Is de houdbaarheid van de apps eindig ? Of blijven de aangeschafte apps tot in lengte der dagen voor je bruikbaar ?
Stel ik wil volgend jaar weer terug naar een iPhone (5/6 ?), kan ik dan de tot nu toe aangeschafte apps weer gebruiken ? (onder voorwaarde natuurlijk, dat ik de updates bijhoud)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 22:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Niets op deze planeet is eeuwig, maar die aankopen blijven tot nader order in iTunes staan.
  #3  
Oud 24-05-11, 10:12
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Je Itunes account blijft gewoon bestaan, zodra je op een ander iDevice inlogged met je Itunes account, kan je de reeds betaalde apps weer aanklikken en vervolgens zal hij zeggen dat je deze al eens betaalt hebt.
  #4  
Oud 24-05-11, 11:56
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Niets op deze planeet is eeuwig.
Jawel, de belastingdienst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.