Gezocht: nederlandstalige voedingsapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een nederlandstalige 'voedingsapp'. Daarmee wil ik een voedingsdagboek bijhouden zodat ik weet hoeveel caloriën, vezels, suikers, vetten... ik gegeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: nederlandstalige voedingsapp
Hallo,
ik ben op zoek naar een nederlandstalige 'voedingsapp'. Daarmee wil ik een voedingsdagboek bijhouden zodat ik weet hoeveel caloriën, vezels, suikers, vetten... ik gegeten heb. Ik weet dat er een hoop soortgelijke apps bestaan, zoals MyNetDiary en Calorie Counter, maar die zijn allemaal engelstalig en dat is niet zo handig. Wie kan me helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sinds kort gebruik ik Calorie Teller. Werkt in het nederlands, heeft een barcode scanner en heeft al een groot aantal nederlandse produkten in de database.
Calorie Teller |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21-08-10 21:36 |
Nederlandstalige apps | leenkat | iPhone Apps | 3 | 26-09-09 21:34 |
Nederlandstalige benaming Badge.png? | Focaldesign | Unlock [archief] | 3 | 12-04-08 23:11 |
nederlandstalige versie | verproke | Archief | 2 | 01-04-08 11:40 |
|
|