Nederlandstalige e-books in Kindle app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals bekend zijn er vooralsnog weinig Nederlandstalige boeken beschikbaar in de Amazon Kindle store. Wellicht is het een idee om de boeken die er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandstalige e-books in Kindle app
Zoals bekend zijn er vooralsnog weinig Nederlandstalige boeken beschikbaar in de Amazon Kindle store. Wellicht is het een idee om de boeken die er wel in de Nederlandse taal worden aangeboden hier te benoemen zodat mensen snel hun weg kunnen vinden in de Kindle Store. Voor zover ik weet is het namelijk niet mogelijk om op Nederlandstalig te zoeken.
Het enige Nederlandstalige boek dat ik tot dusverre ben tegengekomen is Het Diner - Herman Koch Wie heeft er meer titels? Ik vermaak me voorlopig prima met het grote Engelstalige aanbod, maar af en toe wat Nederlands werk tussendoor is ook wel prettig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je gewoon een boek downloaden via Amazon.com of heb je een programma nodig om het te lezen?
|
|
|||
|
|||
Met de zoekterm DUTCH zoeken. Brengt meest waardeloze maar wel Nederlandstalige boeken in de Appstore.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Houd er wel rekening mee dat het meerendeel van de boeken Engelstalig is. Als je dat geen probleem vindt kun je lekker beginnen met lezen, aangezien het aanbod veel groter is dan binnen iBooks. Verder werken de applicaties redelijk hetzelfde en vormen ze een mooie aanvulling op elkaar. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Ik heb zelf ook nog geprobeerd om op de lidwoorden 'de, het en een' te zoeken, maar dan kom je ongeveer op hetzelfde relatief verouderde aanbod (veelal boeken uit het Gutenbergproject die je in iBooks gratis kunt downloaden) terecht. Het lijkt erop dat Het Diner vooralsnog de enige recente Nederlandse aanwinst is bij Amazon. Hopelijk komt hier snel verandering in.
|
|
|||
|
|||
Via officieel niet toegestane weg zijn er inmiddels een 1000-tal te vinden....
|
|
|||
|
|||
Klinkt wel heeeeel geheim! Ik ben een computer leek, helaas. Engelstalig vindt ik geen probleem, hoor. Dank voor jullie reacties allemaal.
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om MOBI bestanden in de Kindle-app voor de iPhone/iPad in te lezen?
En zo ja, hoe moet dat dan? |
|
||||
|
||||
even epub in google zetten
|
|
|||
|
|||
Beste JOYRIDER, bedankt voor de tip.
Toch mis ik blijkbaar mis iets. Ik kan nog steeds niet vinden hoe ik MOBI-files kan binnenkrijgen in de Kindle app op mijn iPad. Graag wat specifiekere hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amazon kindle books in iPad iBooks? | dendirk | iPad algemeen | 6 | 20-08-10 12:57 |
Kindle books | banda25 | iPhone Apps | 0 | 01-01-10 23:53 |
App om e-books in pdf formaat te lezen | Alviarin | iPhone Apps | 1 | 06-10-08 18:03 |
|
|