Kindle books discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, maar in het bijzonder Gonny! Ja dank zij haar favoriete top-10 lijstje heb ik kindle for iphone aangeschaft maar het werkt niet!!! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kindle books
Hoi iedereen, maar in het bijzonder Gonny! Ja dank zij haar favoriete top-10 lijstje heb ik kindle for iphone aangeschaft maar het werkt niet!!!
Ik heb een Amazon-account en wanneer ik via Kindle een boek probeer aan te schaffen krijg ik te horen dat ik geen Kindle heb geregistreerd en of ik deze maar even via de app-store wil aanschaffen!!! Ik heb 'm al!!! Wat doe ik niet goed? Kan iemand me hier mee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
e-books |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-books installeren op je iphone | hrorije | Desktop-applicaties | 8 | 09-02-12 17:04 |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21-08-10 21:36 |
Amazon kindle books in iPad iBooks? | dendirk | iPad algemeen | 6 | 20-08-10 12:57 |
Ervaring E-books op de iphone | Stoeprand | iPhone algemeen | 41 | 27-04-10 20:59 |
E-Books in het Nederlands | Shorty007 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-09 22:30 |
|
|