E-books installeren op je iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ibooks geinstalleerd op mijn ipohone 3gs. Nu is mijn vraag hoe installeer ik boeken die ik van internet download op mijn iphone????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-books installeren op je iphone
Ik heb ibooks geinstalleerd op mijn ipohone 3gs. Nu is mijn vraag hoe installeer ik boeken die ik van internet download op mijn iphone????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee, je hoeft het niet te installeren
als je hebt gedownload via torrents, ga je gwn naar itunes en open je het met stanza/ |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Calibre, een E-book programma.
Iphone aansluiten en overzetten is een fluitje van een (euro)cent. Gr. Bert |
|
|||
|
|||
Ik heb net de nieuwste iPod touch 8 GB gekocht. Hoe zet ik mijn pfd.files van mijn computer op de iPod touch?
Gr. Tina |
|
|||
|
|||
Ik gebruik voor het lezen van eBooks iBooks. Ik maak van de PDFs eerst een ePub met het online programma, dat op deze website staat. Dan ga ik op mijn iPhone naar applicaties, en scroll ik naar beneden, selecteer ik iBooks, en sleep de bestanden op het icoontje. Dit werkt ook met PDFjes.
Vanaf je iPhone kan je met een programmaatje als iFiles online het bestand downloaden en dan 'Openen in...' selecteren, en dan iBooks. Daarna slaat hij de file op in iBooks, en kan je hem in iFiles deleten. Een goed alternatief voor iFiles is Downloads, alhoewel ik het eerste aanraad. Ik wens jullie veel succes! Overlux P.S. Oh ja, als je meer informatie wilt, schrijf dan alsjeblieft. |
|
|||
|
|||
Na de update van versie iOS5 zijn mijn e-books op mijn iPhone verdwenen, ik krijg ze er ook niet meer op. Ze staan nog wel in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn boeken niet op m'n iPad 2 hoe te doen
|
|
|||
|
|||
Zoekfunctie met resultaat ->
iPadclub - Zoeken - Zoekresultaten epub+installeren+ipad |
|
||||
|
||||
Hierboven is dus duidelijk een antwoord gegeven op wat je zocht. Daarom een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21-08-10 21:36 |
Ervaring E-books op de iphone | Stoeprand | iPhone algemeen | 41 | 27-04-10 20:59 |
Kindle books | banda25 | iPhone Apps | 0 | 01-01-10 23:53 |
E-Books in het Nederlands | Shorty007 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-09 22:30 |
|
|