//

Agenda's niet te verwijderen?

Agenda's niet te verwijderen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had drie agenda's op de Mac. Toen ik MobileMe kreeg ben ik die agenda gaan gebruiken en synchroniseer die met Mac en iPhone. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-11, 17:39
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Cool Agenda's niet te verwijderen?

Ik had drie agenda's op de Mac. Toen ik MobileMe kreeg ben ik die agenda gaan gebruiken en synchroniseer die met Mac en iPhone.
Ik heb op de Mac alle agenda's verwijderd, alleen het account van MM laten staan.
Op de iPhone staan nog steeds alle agenda's maar die zou ik willen verwijderen, op dat ene MM account na. Kan dat? Ik zie geen mogelijkheid in de Agenda app en niet bij Instellingen.

Er staan op de iPhone trouwens twee agenda's van het MM account, een 'Home' en een 'STANDAARD'. terwijl ik op MM en op de Mac alleen de 'Home' heb. Ik gebruik ook alleen die Home.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 00:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hoe het MM account werkt weet ik niet.
Werk je met Google agenda's, dan moet je kijken bij Instellingen - Mail enz. Zoek daar je Google account op en daar kan je de agenda uitvinken en daardoor verwijder je je agenda van de iPhone.

Succes.
  #3  
Oud 01-07-11, 00:59
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Hoe het MM account werkt weet ik niet.
Werk je met Google agenda's, dan moet je kijken bij Instellingen - Mail enz. Zoek daar je Google account op en daar kan je de agenda uitvinken en daardoor verwijder je je agenda van de iPhone.

Succes.
Bedankt voor meedenken, maar ik werk niet met Google agenda's.
  #4  
Oud 02-07-11, 00:44
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Dat heeft toch te maken met (oude) synchronisaties.
Als je ze er echt uit wil hebben, dan moet je je bedenken hoe ze er in zijn gekomen.
Zo heb ik ook een agenda 'Verjaardagen' er in staan.
Die zijn er in gekomen door de sync van mijn oude nokia met het Adresboek en iCal.
Wil ik die eruit krijgen dan moet ik weer een sync met die telefoon maken, de verjaardag datums eruit halen op mijn Nokia en dan weer synchroniseren.
Dat doe ik niet daar ik veel te bang ben dat Adresboek en iCal weer helemaal overhoop gehaald gaan worden en dat is het mij niet waard.
Dus heb ik die agenda uit gevinkt op mijn iPhone, maar hij staat er nog wel op.
Het is zo en zo zal het bij mij ook wel blijven.


O ja dat je ze er niet uit kan halen, heeft te maken met rechten. De rechten liggen bij het device Nokia, dus kan je die niet verwijderen op je iPhone.

Laatst gewijzigd door KvdS; 02-07-11 om 00:46. Reden: De zin van de rechten toe gevoegd.
  #5  
Oud 02-07-11, 01:17
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Standaard

Dat zou bij mij voor enkele agenda's ook het geval kunnen zijn. Ik heb de agenda's nu inderdaad uitgevinkt staan. Maar bij een alternatieve agenda app als Easy Calender geeft het nog veel 'vervuiling'. Ik heb begrepen dat bij nieuwe versie van Easy Calender gelukkig ook agenda's zijn te selecteren dus voor het gebruik zal het dan wel meevallen.
Bedankt.
  #6  
Oud 02-07-11, 01:58
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Williamszn Bekijk bericht
Op de iPhone staan nog steeds alle agenda's maar die zou ik willen verwijderen, op dat ene MM account na. Kan dat? Ik zie geen mogelijkheid in de Agenda app en niet bij Instellingen.
Je zoekt het op de verkeerde plaats. Gebruik hiervoor iTunes. iPhone aankoppelen, selecteren in iTunes, tab Info en daar vind je welke agenda's je wilt syncen, maar ook of iTunes de bestaande agenda's moet overschrijven.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #7  
Oud 02-07-11, 07:33
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Je zoekt het op de verkeerde plaats. Gebruik hiervoor iTunes. iPhone aankoppelen, selecteren in iTunes, tab Info en daar vind je welke agenda's je wilt syncen, maar ook of iTunes de bestaande agenda's moet overschrijven.
Bedankt, ik zal het eens proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juli 2011 om 06:45 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Williamszn Bekijk bericht
Dat zou bij mij voor enkele agenda's ook het geval kunnen zijn. Ik heb de agenda's nu inderdaad uitgevinkt staan. Maar bij een alternatieve agenda app als Easy Calender geeft het nog veel 'vervuiling'. Ik heb begrepen dat bij nieuwe versie van Easy Calender gelukkig ook agenda's zijn te selecteren dus voor het gebruik zal het dan wel meevallen.
Bedankt.
Denk eens na of ga kijken bij 'Week calender'. Ik heb hier geen aandelen in, maar deze app is ECHT SUPER. Op mijn oude Psion zat een superieure agenda, niets haalde het bij die agenda tot ik Week heb ontdekt. De kosten zijn maar €1,59 dus daarom hoef je het niet te laten. Binnen deze app krijg je geen vervuiling van agenda onderdelen, daar je ze gewoon uit kan zetten. Kijk vooral eens bij mijn eerste link.

Succes.


Week Cal - iCal for your iPhone
Week Calendar voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
http://www.macfan.nl/software/info/r...-Calendar.html

Laatst gewijzigd door KvdS; 02-07-11 om 08:02. Reden: de derde link geplaatst
  #8  
Oud 02-07-11, 17:10
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Standaard

@Buur Via de instellingen in iTunes heb ik het inderdaad kunnen oplossen! Super, allemaal bedankt!
  #9  
Oud 03-07-11, 11:08
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Williamszn Bekijk bericht
@Buur Via de instellingen in iTunes heb ik het inderdaad kunnen oplossen! Super, allemaal bedankt!
Ik dus niet.
Ik heb in iCal een agenda verjaardagen aangemaakt.
In iTunes is de agenda aangezet en bij geavanceerd heb ik 'Agenda' aangevinkt.
Dan zou je zeggen dat de 'verjaardagen' agenda op de iPhone overschreven is met het lege bestand van iCal.
Hierop vink ik het agenda item binnen iTunes weer uit.
iTunes vraagt of hij de agenda moet verwijderen, dit heb ik bevestigd en zie daar de "verjaardagen" agenda staat nog steeds op mijn iPhone of is het

Ik zit er niet echt mee, maar wie weet nu de oplossing?

Groet,
Kees.



Ik blijf prutsen, dus een update.
Ik heb 3 agenda's op dit moment op de iPhone staan.
Onder "Van mijn Mac" staat 'Verjaardagen'
Onder "Gmail" mijn eigenlijke agenda.
Onder "Andere" staat ook een 'Verjaardagen' agenda.

Verwijder ik binnen iTunes de agenda 'Verjaardagen', dan verwijder ik wel de agenda 'Verjaardagen onder "Van mijn Mac" maar die onder "Andere" blijft staan.

Dus nu mijn vraag hoe kan ik die 'Verjaardagen' onder "Andere" waar niets in staat er toch uit krijgen?

Ik hoop dat een van jullie het antwoord weet.

Laatst gewijzigd door KvdS; 03-07-11 om 11:33.
  #10  
Oud 03-07-11, 11:58
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@KvdS
Wat gebeurt er met die "Verjaardagen" onder "Andere", als je het syncen van agenda's (tijdelijk) helemaal uit zet?

/edit:
En als je toch reclame aan het maken bent voor een andere agenda... Als je echt héél veel agenda wilt, oftewel een complete PIM met (locatiegebaseerde) takenlijst enz., dan kijk eens naar Pocket Informant. Kost wat meer dan Week Calendar, maar hij is sinds 2 dagen afgeprijsd van €10,49 naar €6,99.
Zoek je echter enkel een iets betere agenda, dan is Pocket Informant gewoon té veel voor je en dan is Weekcalendar een betere optie. Het heeft geen nut om geld te besteden aan functies die je toch niet gaat gebruiken.

Laatst gewijzigd door Buur; 03-07-11 om 12:14.
  #11  
Oud 03-07-11, 12:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
@KvdS
Wat gebeurt er met die "Verjaardagen" onder "Andere", als je het syncen van agenda's (tijdelijk) helemaal uit zet?
Hallo Buur,

Die staat eigenlijk altijd uit, want ik heb de volgende synchronisatie van mijn Google agenda.

iCal <-> Google <-> iPhone

Dit heb ik zo gedaan daar ik nu altijd overal een up to date agenda heb en dat ik niet afhankelijk ben van een sync via de kabel. Zou ik ook nog sync via de kabel doen, dan krijg ik mijn Google agenda twee keer in mijn iPhone.

Laatst gewijzigd door KvdS; 03-07-11 om 12:16. Reden: woord toevoegen
  #12  
Oud 03-07-11, 12:17
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@KvdS
Enig idee waar die "Andere">"Verjaardagen" vandaan komt dan? Blijkbaar niet uit je iCal dus. Is het een ingebouwde functie van Google misschien, die je daar uit moet zetten? Of zit er nog een sync ergens?

/edit:
Oeps, je gebruikt Windows, zie ik nu. Dus iCal is niet ter sprake (hoewel je het wel noemt in 1 van je vorige berichten?!). Outlook waarschijnlijk wel. Komt daar misschien die "Andere" vandaan? Of mogelijk nog iets op het werk of zo? Probeer te achterhalen waar die "Andere" vandaan komt en je hebt het probleem al zo goed als opgelost, lijkt mij.

/edit2:
Kan het zijn dat je een Mac en een PC hebt? En dat er ooit een sync met beide machines heeft plaatsgevonden? (Ik begrijp eerlijk gezegd je situatie even niet, dus dan is het moeilijk om een inschatting te maken.)
  #13  
Oud 03-07-11, 12:24
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ja dat weet ik wel, maar ik zag je item staan, dus ga je het proberen en dat werkt toch niet daar het 'oude' rechten zijn.

hieronder een eerder schijven in dit draadje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS
Dat heeft toch te maken met (oude) synchronisaties.
Als je ze er echt uit wil hebben, dan moet je je bedenken hoe ze er in zijn gekomen.
Zo heb ik ook een agenda 'Verjaardagen' er in staan.
Die zijn er in gekomen door de sync van mijn oude nokia met het Adresboek en iCal.
Wil ik die eruit krijgen dan moet ik weer een sync met die telefoon maken, de verjaardag datums eruit halen op mijn Nokia en dan weer synchroniseren.
Dat doe ik niet daar ik veel te bang ben dat Adresboek en iCal weer helemaal overhoop gehaald gaan worden en dat is het mij niet waard.
Dus heb ik die agenda uit gevinkt op mijn iPhone, maar hij staat er nog wel op.
Het is zo en zo zal het bij mij ook wel blijven.
  #14  
Oud 03-07-11, 12:35
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@KvdS
Zoals ik al dacht dus, er zit nog een sync ergens en dan wordt het zoekwerk (praktisch onmogelijk vanop afstand voor mij dus).
Ik doe nog 1 gooi:
- in je iCal (je beschrijft het zelf, dus ik neem aan dat je profiel met Windows dan niet klopt) kun je niet simpelweg die ene (Nokia) agenda helemaal verwijderen en dan opnieuw via iTunes (eenmalig) syncen met alle agenda's uit? Daarvoor heb je die Nokia niet nodig, lijkt mij.
  #15  
Oud 03-07-11, 12:59
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
@KvdS
Zoals ik al dacht dus, er zit nog een sync ergens en dan wordt het zoekwerk (praktisch onmogelijk vanop afstand voor mij dus).
Ik doe nog 1 gooi:
- in je iCal (je beschrijft het zelf, dus ik neem aan dat je profiel met Windows dan niet klopt)
Op dit forum vragen ze waar je het meeste mee werkt. Dat is overal Windows. Op het werk uitsluitend Windows, thuis is het een mix, tussen de iMac, Windows, Linux en mijn oude Psions.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
kun je niet simpelweg die ene (Nokia) agenda helemaal verwijderen en dan opnieuw via iTunes (eenmalig) syncen met alle agenda's uit? Daarvoor heb je die Nokia niet nodig, lijkt mij.
Ik zal toch eens zoeken bij Google.
Binnen iCal staat geen 'Nokia' agenda
Ik maak in principe geen agenda sync met de iPhone m.b.v. de kabel, dat gaat allemaal via de cloud, die sync staat dus uit.

Ik maak geen synchronisaties met Outlook. Er is 1 synchronisatie tussen Outlook en Google gemaakt toen ik afscheid nam van de Nokia en Outlook.
Dus het 'probleem' ligt naar alle waarschijnlijkheid in de Google agenda.

Bedankt voor het mee denken.
Kees.
  #16  
Oud 03-07-11, 13:19
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Op dit forum vragen ze waar je het meeste mee werkt. Dat is overal Windows. Op het werk uitsluitend Windows, thuis is het een mix, tussen de iMac, Windows, Linux en mijn oude Psions.
Voor mij zorgde dit dus voor onduidelijkheid, dat begreep je al.
Die vraag zou verduidelijkt mogen worden, wat mij betreft. Voor dit forum lijkt me dat het hoofdbesturingssysteem die van toepassing is op je iPhone (waar is je iPhone mee gesynct? In jouw geval is dat dus MacOSX i.p.v. Windows), dat dat OS ingevuld zou moeten zijn. Dat maakt hulp aanbieden bij vragen wel zo makkelijk.
Citaat:
Ik zal toch eens zoeken bij Google.
Binnen iCal staat geen 'Nokia' agenda
Ook niet die "Andere"/"Verjaardagen", die je eerder noemt?
Citaat:
Ik maak in principe geen agenda sync met de iPhone m.b.v. de kabel, dat gaat allemaal via de cloud, die sync staat dus uit.

Ik maak geen synchronisaties met Outlook. Er is 1 synchronisatie tussen Outlook en Google gemaakt toen ik afscheid nam van de Nokia en Outlook.
Dus het 'probleem' ligt naar alle waarschijnlijkheid in de Google agenda.
Ik zou het daar ook zoeken, als ik het zo lees.
Citaat:
Bedankt voor het mee denken.
Kees.
Geen dank. Mocht je de oplossing te weten komen: laat je die hier ook nog even achter voor anderen i.c.m. de zoekfunctie? Dan hoeft niemand dat wiel opnieuw uit te vinden.

Succes!
  #17  
Oud 03-07-11, 13:27
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Al denkende moet het toch in de Nokia zitten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS
Dat heeft toch te maken met (oude) synchronisaties.
Als je ze er echt uit wil hebben, dan moet je je bedenken hoe ze er in zijn gekomen.
Zo heb ik ook een agenda 'Verjaardagen' er in staan.
Die zijn er in gekomen door de sync van mijn oude nokia met het Adresboek en iCal.
Wil ik die eruit krijgen dan moet ik weer een sync met die telefoon maken, de verjaardag datums eruit halen op mijn Nokia en dan weer synchroniseren.
Dat doe ik niet daar ik veel te bang ben dat Adresboek en iCal weer helemaal overhoop gehaald gaan worden en dat is het mij niet waard.
Dus heb ik die agenda uit gevinkt op mijn iPhone, maar hij staat er nog wel op.
Het is zo en zo zal het bij mij ook wel blijven.
Als ik nu weer de Nokia aansluit op de iMac m.b.v. iSync dan ben ik bang dat mijn adresboek weer helemaal overhoop gaat en zoals ik hierboven al schreef dat is het mij niet waard daar ik geen problemen ondervind van deze agenda.

Mocht ik er uit komen, jazeker dan meld ik dat.

Groet
Kees.

PS Profiel is aangepast.
  #18  
Oud 03-07-11, 13:40
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@KvdS
Nee nee! Die Nokia laten voor wat 'ie is! Daarmee haal je alleen meer (mogelijke) problemen op je hals, zoals je al schreef. Niet wenselijk EN ook niet nodig, want lost niks op.
Ik zou in Google kijken of je daar niet die bewuste agenda kunt verwijderen. Het zit hem namelijk in 1x syncen ooit, als ik je goed begrepen heb nu. Zo is die Verjaardagen-agenda in je iPhone gekomen. Dan moet die agenda dus ook te verwijderen zijn, handmatig. Vraag is alleen waar? Niet op je iPhone (klopt, daar draagt iTunes zorg voor, niet deingebouwde Agenda) en niet in je iCal, lees ik. Ik verwacht dus Google Calendar. Of is er ergens nog ooit een cloud-sync in werking gezet, die je mogelijk vergeten bent, maar die je iPhone nog steeds onthouden heeft?
Nouja, graaf nog even in je geheugen en kijk alle agenda's na. _Ergens_ moet die Verjaardagen staan, dan is het kwestie van die daar te verwijderen en nog eenmalig te syncen. Klaar.

Nogmaals succes.
  #19  
Oud 03-07-11, 14:32
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
@KvdS
Nee nee! Die Nokia laten voor wat 'ie is! Daarmee haal je alleen meer (mogelijke) problemen op je hals, zoals je al schreef. Niet wenselijk EN ook niet nodig, want lost niks op.

Ja ja het moet wel in de Nokia zitten, op Google kan ik niets vinden wat op 'Verjaardagen' lijkt.

Wat heb ik in het verleden gedaan?
1 - Ik heb de Nokia gesynchroniseerd met de iMac m.b.v. iSync (meerdere keren), maar die sync was verre van compleet. Er zijn veel contacten maar voor de helft of helemaal niet over gekomen.
2 - Outlook heb ik 1x gesynchroniseerd met Google om zo de Google agenda gevuld te krijgen en om zo alle agenda items op mijn iPhone te krijgen. (Dit ging goed)
3 - In iCal heb ik een CalDAV-account aangemaakt en deze gelinkt aan mijn Google agenda, dus het CalDAV account is mijn Google agenda.
4 - Na de aankoop van de iPhone ben ik van pure ellende langs alle contacten in het Adresboek gelopen en daar heb ik alle contacten bij gewerkt.

Ik laat het dus wel uit mijn hoofd om nu weer met de Nokia te gaan synchroniseren, want dat kan alleen maar ellende veroorzaken.
Dus blijft mijn onder "Andere" 'Verjaardagen' agenda naar alle waarschijnlijkheid gewoon op mijn iPhone staan.
  #20  
Oud 03-07-11, 15:42
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Standaard

Ik kan al starter van dit draadje helaas niets aan het verdere verloop bijdragen, daarvoor heb ik er nog te weinig kaas van gegeten, maar langs de zijlijn staande is het wel weer mooi om te zien hoe forumleden elkaar helpen. Wou ik gewoon ff kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen Dvde iPhone algemeen 7 02-01-14 12:55
Agenda verwijderen. Erik Schurer iTunes 2 08-06-11 19:39
Agenda's verwijderen uit iPhone 3Gs jwh iTunes 1 15-10-10 00:25
Agenda van iPhone 4 verwijderen ravaoo iPhone algemeen 0 04-10-10 14:23
Abonneren op agenda: hoe verwijderen? horstvries iPhone algemeen 1 22-09-09 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.