Op zoek naar langdurige apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Binnenkort ga ik op vakantie (in nederland) en daar heb ik geen wifi voor mijn ipod touch 4g. Weet iemand leuke apps waarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op zoek naar langdurige apps
Beste leden,
Binnenkort ga ik op vakantie (in nederland) en daar heb ik geen Wi-Fi voor mijn ipod touch 4g. Weet iemand leuke apps waarmee je heel lang kan vertoeven? Als het maar apps zijn zonder Wi-Fi. Anders ga ik me s' avonds vervelen. Mvg, Gerben
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iemand? Ga bijna weg en het zou leuk zijn als iemand nog een paar leuke offline apps weet
|
|
|||
|
|||
Games of niet en zoja, wat speel je graag?
Je hebt bv final fight, streets of rage, brothers in arms 2, modern combat 2 om er al enkele op te noemen? Dat vind ik alvast zeer goeie games, de één simpeler dan de andere natuurlijk enz.... Tetris, pac man heb je ook nog, er zijn er zovele man al zijn deze natuurlijk niet zo langdurig, dan moet je maar de bovenstaande aanschaffen . Is wel zo deze allemaal al aan 0.79cent hebben gestaan .(of je hebt wel een manier om ze er gratis op te zetten). Ik weet wel niet of je deze games op een ipod kan spelen? Ik heb nog nooit zo'n toestel gehad, alleen een iphone and ipad. |
|
||||
|
||||
Toki Tori kan je heeel lang mee doen!
|
|
||||
|
||||
*kuch* Tiny Wings *kuch*
|
|
||||
|
||||
Het liefst spellen in de richting van puzzel en actie samen.
Alvast bedankt voor het opnoemen van een paar. @apotheosis Mijn ipod touch werkt hetzelfde als een iphone 4 met app/games. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
op zoek naar | mauritsvanaken | iPhone algemeen | 3 | 15-02-11 20:47 |
Zoek overzicht van gekochte iTunes apps | IphoneCasey | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 18:01 |
|
|