Video's verplaatsen iPhone 2G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar apps gedownload,om foto's en video's te verplaatsen,maar het lukt alleen met foto's. Ik heb met iPhone explorer video's in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's verplaatsen iPhone 2G
Hallo,
Ik heb een paar apps gedownload,om foto's en video's te verplaatsen,maar het lukt alleen met foto's. Ik heb met iPhone explorer video's in de map filmrol geplaatst,en met iVideocamera een opname in filmrol opgeslagen,maar als ik die vanuit bijv. Photo + Folder wil importeren,krijg ik alleen de foto bestanden te zien. Ik heb het al met meerdere apps geprobeerd,maar zonder resultaat. Heeft iemand een idee of dit op te lossen is? B.v.d George |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs iconen verplaatsen wil niet | JustinOtten | iPhone algemeen | 5 | 27-05-10 15:17 |
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone | tjitjaks | Muziek, foto & video | 1 | 14-04-10 01:06 |
Muziek: Iphone Muziek favorieten veranderen/verplaatsen/verwijderen | Fukijama | Muziek, foto & video | 0 | 01-03-10 14:38 |
iPhone vastgelopen na verplaatsen bestanden | pim127 | iPhone algemeen | 5 | 21-05-08 18:48 |
|
|