Standaard Apple Apps verwijderd! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een probleem, ik heb met iPhone explorer films op mijn gejailbreakte iPhone 4 4.3.3 gezet en eentje was mislukt, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard Apple Apps verwijderd!
Beste leden,
Ik heb een probleem, ik heb met iPhone explorer films op mijn gejailbreakte iPhone 4 4.3.3 gezet en eentje was mislukt, ik heb deze willen verwijderen maar iPhone explorer is vanuit de root gaan verwijderen. Nu is de eerste folder in de root de Applications folder. Ik heb heel snel op stop gedrukt maar hij heeft dus alle applicaties in die folder (waar de cydia en default Apple apps staan) verwijderd tot aan de Mail app op alphabetische volgorde. Dat betekend dat dus o.a. Cydia, App Store, Camera, Calendar (Agenda) etc. verwijderd. Is er een manier om deze vanuit iOS zelf te herstellen of betekend dit dat ik iOS er echt opnieuw op moet zetten (wat ik probeer te voorkomen)? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groeten, Wesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps store icon verwijderd | Tideman | iPhone Apps | 3 | 21-08-09 10:02 |
Standaard Apps verwijderen? | flunk | Desktop-applicaties | 11 | 26-11-08 21:28 |
|
|