App blijft opladen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Diverse gratis games en updates laden niet af, ze blijven opladen. Er komt een melding groter dan 20mb, en dat ik een wifi verbinding moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft opladen?
Diverse gratis games en updates laden niet af, ze blijven opladen. Er komt een melding groter dan 20mb, en dat ik een Wi-Fi verbinding moet maken of via ITunes moet zoeken?? Ik heb 3G, en verbinding, waarom dan Wi-Fi,via iTunes zie ik ook geen oplossing? Wie weet de oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi gebruiken...
Waarom zou je 3G gebruiken als je Wi-Fi kunt gebruiken (wat ook nog eens veel sneller is)? |
|
|||
|
|||
Ik zit op mijn boot en lig niet binnen een netwerkbereik. Is dat dan de reden, is er geen andere optie?
|
|
||||
|
||||
Voor apps groter dan 20mb heb je Wi-Fi nodig. Apple staat het niet toe via 3G
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App blijft laden...... | Qailliou | iPhone Apps | 1 | 14-06-11 00:53 |
App. Store app blijft op zoeken staan | KayaS | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 12:24 |
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto | memyself71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-01-10 12:58 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
|
|