Achtergronden iPhone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een app die per screen met iconen (van apps en groepen) een verschillende achtergrond kan in stellen (weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergronden iPhone 4
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app die per screen met iconen (van apps en groepen) een verschillende achtergrond kan in stellen (weet niet eens of dit uberhaupt technisch mogelijk is). Dus als ik 5 schermen met apps heb, dan zou ik per scherm graag een andere foto willen kunnen instellen. Bestaat zo iets? Alvast bedankt!!! Groet, Rob. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee, maar misschien bestaat er wel een tweak voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone achtergronden | luc2000 | Ringtones en Wallpapers | 11 | 23-09-12 14:23 |
Bewegende achtergronden | Cherrim | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-05-10 15:41 |
[winterboard] 2 verschillende achtergronden | xandyx | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-03-09 17:31 |
Bewegende achtergronden doen raar | hummel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-09-08 01:37 |
|
|