[winterboard] 2 verschillende achtergronden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer op mijn lockscreen een andere achtergrond te krijgen dan op mijn gewone achtergrond waar de apps staan. Maar als ik de gewone achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[winterboard] 2 verschillende achtergronden
Ik probeer op mijn lockscreen een andere achtergrond te krijgen dan op mijn gewone achtergrond waar de apps staan. Maar als ik de gewone achtergrond verander veranderd het lockscreen achtergrond mee.
Is er een speciale manier waarop je dit moet doen of is het gewoonweg niet mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f22/i...wees-hier.html
ff zoeken voortaan Edit; oeps sorry, te snel gereageerd! je bedoelt je lockscreen..
|
|||
|
|||
Dit is helaas niet wat ik bedoel, je link gaat over een achtergrond op je springboard die na x secoden naar de volgende gaat.
Ik wil graag achtergrond-A.jpg op mijn springboard hebben en achtergrond-B.jpg op mijn lockscreen. |
|
||||
|
||||
Zorg dat je ''User Lock Background'' niet aangevinkt hebt in WinterBoard.
|
|||
|
|||
Citaat:
User lock background: uit - verander achtergrond => beide veranderen (spring & lock) User lock background: aan - verander achtergrond => beide veranderen (spring & lock) User lock background: weer uit - verander achtergrond => beide veranderen (spring & lock) Is die functie stuk in winterbord? Ik heb versie 0.9.2796-1. |
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook al een tijdje naar op zoek, maar volgens mij is het niet mogelijk. Mocht er iemand een oplossing hebben dan hou ik me ook aanbevolen.
|
|
|||
|
|||
Winterboard opnieuw installeren zal waarschijnlijk helpen.
Let op: je raakt wel al je thema's kwijt. Wat je daar aan kan doen is ze kopiëren via ssh. |
|
||||
|
||||
Om alle twee de achtergronden anders in te stellen zul je toch SSH moeten gebruiken,
Via SSH moet je in het thema dat je gebruikt background.png moeten vervangen door je eigen plaatje (dat ook background.png moet heten) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone achtergronden | luc2000 | Ringtones en Wallpapers | 11 | 23-09-12 14:23 |
verschillende SB backgrounds | Rammin | Jailbreak apps en thema's | 9 | 24-09-10 09:08 |
Bewegende achtergronden | Cherrim | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-05-10 15:41 |
Verschillende profielen | Jassie | iPhone algemeen | 4 | 16-10-08 15:32 |
Bewegende achtergronden doen raar | hummel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-09-08 01:37 |
|
|