//

Flitser continu aan, camera app start niet op.

Flitser continu aan, camera app start niet op. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een lastig probleem. Om te beginnen blijft mijn led flitser van mijn iphone 4 branden. Hij hing afgelopen donderdag aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-11, 15:48
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard Flitser continu aan, camera app start niet op.

Hoi allemaal,

Ik heb een lastig probleem.
Om te beginnen blijft mijn led flitser van mijn iphone 4 branden.
Hij hing afgelopen donderdag aan de lader en toen ik er weer bij kwam deed hij dat ineens en kon ik verder niets met de iPhone. vrijdag in de ochtend ging alles weer werken maar bleef de flitser, op halve sterkte, aan.

Ik heb geprobeerd hem uit te zetten met de camera app maar die blijft hangen bij de sluiter animatie. Andere apps die de led flitser zouden kunnen gebruiken crashen op het moment van gebruik van de flitser.

Ik dacht ook nog, ik laat de iphone leeg gaan en dan gaat hij van zelf uit, maar dat is niet het geval. Als hij 'leeg' is dan is hij nog niet leeg. En aangezien het ledje niet heel erg veel stroom verbruikt kan dat dagen duren. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit allemaal eventueel kan oplossen?

Groeten
André Verhoof
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-11, 17:10
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Je zou kunnen beginnen met een 'harde reset'. Houd de grote ronde startknop en aan/uitknop rechtsboven tegelijk ingedrukt totdat de iPhone uit gaat. Start hem daarna opnieuw op. Mogelijk is je probleem hiermee verholpen.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
Reageren

Labels
camera applicatie, iphone 4 16 gb, led flash



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Foto: Flitser te snel of camera te traag Gidi Muziek, foto & video 1 10-06-11 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.