Flitsservice op iPhone bijv. middels Trackertag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort ben ik van een nokia E71 overgestapt op een iPhone 3Gs. Op mijn E71 draaide ik het programma TrackerTag, dit GPS programma bevatte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flitsservice op iPhone bijv. middels Trackertag
Sinds kort ben ik van een nokia E71 overgestapt op een iPhone 3Gs.
Op mijn E71 draaide ik het programma TrackerTag, dit GPS programma bevatte de vaste flistpalen en haalde de mobiele flitspalen op van verschillende websites. Kijk maar eens op www.trackertag.com. Nu zoek ik een dergelijk programma voor mijn iPhone, echter zoek ik al dagen zonder succes! Het programma hoeft niet grafisch perfect te zijn, ik wil enkel een visuele en audio waarschuwing ontvangen als ik een mobiele flitser benader. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Flitsmeister is perfect.
|
|
|||
|
|||
Flitsmeister gedownload, kan alleen niet op de achtergrond draaien ofwel?
|
|
|||
|
|||
dit geld alleen voor de vaste flitspalen neem ik aan
|
|
|||
|
|||
Vind het erg jammer dat vaste palen er niet in staan..
Tevens jammer dat er geen goede gps koppeling is, was dit namelijk wel gewend op mijn Nokia. Het moet toch mogelijk zijn gelijkwaardige software als trackertag te vinden voor de iphone |
|
|||
|
|||
Zal ik hem maar eens maken dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een plugin voor TomTom met vaste en mobiele flitspalen? Zoiets als Trackertag dan inderdaad zou ideaal zijn
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik in het buitenland Wikango, in NL gewoon de autoradio Vorig jaar had Wikango niet zo'n goede dekking in NL, wellicht is dit nu beter. In frankrijk en spanje is het top, zowel vaste als mobiele flitsers ! Ideale vakantie app !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Trapster. Werkt zeer goed en is zeer gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Trapster werkt alleen als je via A2DP het geluid van je stereo kan onderdrukken, anders hoor ik niets boven m'n muziek uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er inmiddels al iemand bezig met het ontwikkelen van TrackerTag op de iPhone?
Kan nameijk niet wachten |
|
|||
|
|||
TrackerTag voor iPhone testers gezocht
Citaat:
Ik zoek wel wat testers, stuk of 10 lijkt me, dus wie zich wil aanmelden is een held... |
|
|||
|
|||
Ja ik WIL!
Ik wil graag testen. Ik rijd 10d km per maand door heel Nederland, dus kan goed testen. |
|
|||
|
|||
Ja ik hou me ook aanbevolen , ik zit de hele dag op de weg.
|
|
|||
|
|||
UDID
Als je me je UDID stuurt, kan ik je toevoegen.
Zie deze link hoe je je UDID kan vinden, of gebruik dit tooltje om hem naar me te sturen (info aapje trackertag punt nl) Ben ook benieuwd welke functionaliteit je het belangrijkst vindt, dan maak ik die eerst... |
|
|||
|
|||
AVERTINOO !! werkt perfect !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?! | iJob | Muziek, foto & video | 4 | 13-08-10 11:38 |
iPhone 3GS: vraagje over unlock door bijv. t-mobile | sweet | Unlock | 4 | 10-06-10 10:54 |
Synchroniseren middels activesync? | coelho | iTunes | 9 | 22-04-10 14:49 |
Herstellen middels DFU mode | xynta | iPhone algemeen | 3 | 21-03-10 22:27 |
|
|