Flitsservice op iPhone bijv. middels Trackertag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Morreke AVERTINOO !! werkt perfect ! Als het zo goed werkt, waarom dan geen beoordelingen of waarderingen in de app store? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
youtube video |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Keep up the good work
Wat gaat het ongeveer kosten? Was in augustus meer dan 900 E aan boetes kwijt... Ik word een klant van je haha! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er nice uit hoor.
Alleen is het mogelijk om bijvoorbeeld een pijl erbij neer te zetten welke richting op de flitser is. Werk nou met flitsnav gps 4.0 van flitsservice zelf middels een HTC. Werkt perfect, deze app ziet er uiteraard veel beter uit. grtzz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het systeem van de meerkatten, leek voor mij goed te gebruiken. Je ziet steeds wie op dezelfde weg voordien heeft gereden met de apps aan. Je ziet ook hoelang het geleden is. Je ziet hoeveel volgers er zijn.. Ik denk niet dat er een online koppeling bestaan qua mobiele flitscontroles. VOor mij alvast een aanrader.. grtz |
|
|||
|
|||
Inmiddels TrackerTag enkele duizenden kilometer getest.
Top app! Ontwikkelaar is druk bezig om verbeteringen door te voeren. Zodra app beschikbaar komt denk ik dat veel mensen erbij gebaat zullen zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb Avertinoo op de iphone staan. Na de update 3.4 te hebben geinstalleerd meldt hij steeds : "de maximale tijd in multitasking is bereikt". Ik kan niet direct ergens vinden wat hij hiermee wil zeggen... Iemand aub?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun jij niks aan doen, behalve klagen bij Avertino. (TrackerTag heeft daar natuurlijk geen last van ) |
|
||||
|
||||
Ik heb ook gekeken of je hem niet manueel kan afsluiten ipv gewoon het venster te sluiten maar blijkbaar niet dus...
Alvast bedankt ;-) |
|
|||
|
|||
Heb je al een id wanneer je hem kunt lanceren voor gebruik ( buiten de testers ), want je maakt me wel nieuwsgierig TrackerTag.
|
|
|||
|
|||
navigon meld ook netjes alle flitspalen en gevaarlijke verkeerd drempels(dacht ik toch aangezien ik bij elke gevaarlijk drempel waarschuwing hoor) zeker een aanrader!
|
|
||||
|
||||
Met behulp van Waze kan je ook mobiele controles markeren voor anderen. Werkt perfect. Afmelden van controles kan je ook doen.
http://itunes.apple.com/nl/app/id323229106?mt=8 |
|
|||
|
|||
Mag ik ook testen?
|
|
|||
|
|||
Hoe staat het met de ontwikkeling van deze app? Wacht er met smart op!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan deze uitzetten door in de instelling "whitemultitask" uit te schakelen, van het ogenblik je het programma uitzet, schakelt hij het programma volledig uit! grtz |
|
|||
|
|||
Hoi, hoe gaat het met de ontwikkeling ?
Ik heb eens wat getest met wikango (gratis) en dat werkt heel netjes, ook voor het doorgeven van mobiele flitsers. Moest je deze nog niet bekeken hebben, zeker doen ! kan je wat ideetjes uit opdoen. Indien je nog iemand zoekt om te testen wil ik wel een handje toesteken ! |
|
|||
|
|||
Bijna af
Ja, TrackerTag is bijna af, en het ziet er goed uit.
Ik heb al wat tevreden testers, dus dat gaat de goede kant op. Je kunt je nog aanmelden als tester als je dat wilt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zocht eigenlijk altijd al naar jouw soort app. Ik heb het youtube filmpje gezien, maar moet wel toegeven dat ik het niet echt overzichtelijk vind. Wat ik namelijk graag zou willen is een soort van google maps waarbij alle flitsers, die gemeld zijn via q-music, slam fm, flitsservice etc, er op worden gepost. Zit dat hier ook bij? Ik rijd overigens ongeveer 1x per week de A1 af en wacht dus ook op smart op een betere app dan FlitsMeister. En overigens geen slecht woord over FlitsMeister, maar het is 'te handmatig'. Mocht je voor dit traject nog een tester nodig hebben dan meld ik mij graag aan natuurlijk! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?! | iJob | Muziek, foto & video | 4 | 13-08-10 11:38 |
iPhone 3GS: vraagje over unlock door bijv. t-mobile | sweet | Unlock | 4 | 10-06-10 10:54 |
Synchroniseren middels activesync? | coelho | iTunes | 9 | 22-04-10 14:49 |
Herstellen middels DFU mode | xynta | iPhone algemeen | 3 | 21-03-10 22:27 |
|
|