Alle instellingen van app verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdschriften app gedeinstalleerd maar nu houdt mijn iphone toch ergens de voorkeurinstellingen van die app vast en als ik de app opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle instellingen van app verwijderen
Ik heb een tijdschriften app gedeinstalleerd maar nu houdt mijn iphone toch ergens de voorkeurinstellingen van die app vast en als ik de app opnieuw installeer start ie weer met die instellingen en heb ik ook geen mogelijkheid om mijn login/email voor de app te veranderen.Blijkbaar worden er dingen vastgehouden ook na deinstallatie. Bij enkele andere apps heb ik dit ook gemerkt. Ik wil de app helemaal dus radicaal verwijderen, inclusief voorkeurinstellingen. Hoe doe ik dat, is daar een app voor? Of in welke map worden die instellingen opgeslagen? Ik heb een jailbreak.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
app verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstel alle inhoud en instellingen. | The Unbelievable | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 14:13 |
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist | Jacsnuit | Unlock | 0 | 29-03-10 23:53 |
Wis alle inhoud en instellingen | hey69 | iPhone algemeen | 9 | 29-03-10 17:30 |
Alle app's weg van Iphone | bodega | iPhone Apps | 2 | 08-02-10 11:01 |
|
|