Wis alle inhoud en instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maat van me heeft onlangs " Wis alle inhoud en instellingen " uigeprobeerd.. Duurde 3 uur lang. Is dit wel normaal te noemen? Dacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wis alle inhoud en instellingen
Een maat van me heeft onlangs " Wis alle inhoud en instellingen " uigeprobeerd.. Duurde 3 uur lang. Is dit wel normaal te noemen? Dacht bijna dat het doodgegaan was (ok op het schermpje staat wel dat het tot 2 uur kan duren maar kom) wat the hell steekt de iphone allemaal uit zeg op die 3 uur. Windows op een pc installeren gaat sneller
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gezien de melding ('waarschuwing' is denk ik een beter woord ) lijkt me dit normaal.
|
||||
|
||||
Vreemd dat het bij hem 3 uur duurde. Heb het zelf ook eens gedaan met een 3G en dat duurde precies 2 uur. Verder geen idee wat hij tijdens die duur allemaal doet.
|
|||
|
|||
Ik heb ook alle inhoud en instellingen gewist maar er gaat iets fout geloof ik aangezien mijn iphone al 20 uur bezig is
ik zie wel telkens het apple logo en dan wordt het weer een apple logo met een laad ringetje maar voorderest niks. Itunes vind hem ook al niet. het gaat om een Iphone 3Gs met 32GB geheugen. |
|
||||
|
||||
Hij schrijft meerdere malen de datablokken met 0'en.
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem duurt nu al 18 uur en nog niks het is een 3gs 16gig
wat heb jij ermee gedaan ???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wissen
hij was gejailbreakt
'het is al gelukt heb hem in dfu modus opgestart toch bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij een jailbreak verwijderd hij ook het OS. Zelfde probleem gehad. Blijkbaar een truukje van Apple om jailbreaken tegen te gaan o.i.d. ....
Maar opstarten in DFU + iTunes herstel verhelpt het inderdaad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? | Scoes | iPhone algemeen | 9 | 22-02-11 15:56 |
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? | DaMeastro | iPhone algemeen | 6 | 04-11-10 20:57 |
Herstel alle inhoud en instellingen. | The Unbelievable | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 14:13 |
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist | Jacsnuit | Unlock | 0 | 29-03-10 23:53 |
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" | MartinZ | Unlock | 12 | 10-10-09 07:48 |
|
|