iphone 3gs geblokeerd om veiligheidsredenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen overlaats kocht ik via 2de hands 3 iphone 3gs. Maar als ik mijn sim er insteek en ik wil bellen dan zegt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs geblokeerd om veiligheidsredenen
Beste mensen
overlaats kocht ik via 2de hands 3 iphone 3gs. Maar als ik mijn sim er insteek en ik wil bellen dan zegt mijn iphone dat hij is geblokeerd om veiligheidsredenen. help wat kan ik hier aan doen? ik las blijkbaar iets over het imei veranderen, maar gaat dit wel met een 3gs 3.1.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wel het zijn engelse toestellen met fw 3.1.2 met simlock.
tethered geunlocked ze werken perfect met mobistar, maar probeer je proximus dan krijg je te horen dat je de klantendienst moet bellen. bel je proximus dan krijg je te horen dat ze zijn geblacklist en gestolen zijn opgegeven. Heuuuu???? |
|
||||
|
||||
kijk even hoe je de iphone jailbreakt en unlock dan kan je hem gewoon gebruiken even kijken
https://forum.iculture.nl/f14/i...-mac-os-x.html Laatst gewijzigd door casixh; 26-03-10 om 00:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is gewoon dat hij dan problemen heeft met de Wi-Fi, hij vindt wel verbindingen maar eenmaal in blackra1n krijg ik een melding dat er iets niet in orde is met mijn internetverbinding. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geblokeerd :s | PearLRoX | iPhone algemeen | 19 | 31-01-11 22:34 |
België: iPhone 3GS geblokeerd om veiligheids redenen | dell-eter | Overige providers België | 2 | 04-01-11 02:57 |
Iphone geblokeerd? | sjenkox | iPhone algemeen | 2 | 13-05-10 15:14 |
Iphone 3G 16 gb is Geblokeerd | feraz | Archief | 1 | 09-05-09 22:32 |
iphone geblokeerd door 1.1.3 | noel1187 | Unlock [archief] | 32 | 25-01-08 15:58 |
|
|