Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)?
Hoi,
Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een restore, maar na het gekloot met Copytrans vandaag werkte mn ipod functie niet echt meer. Nu dacht ik, restoren kan alleen naar 3.1, maar de inhoud wissen en instellingen herstellen zou 3.0 moeten behouden, aangezien de usb kabel er niet eens in gaat. Nu krijg je op de 3G een mooie voortgangsbalk te zien als je dit doet, maar op de 3GS heb ik het algelopen uur alleen een apple logo in het scherm. Het klopt wel dat dit heel lang duurt. Heeft iemand ervaring met dit verschil tussen de 3G/3GS (wel of geen voortgangsbalk?) Alvast bedankt! PS: Toestel zit niet in een loop, dus zou het goed gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit klopt gewoon als ik me niet vergis. Wis inhoud en instellingen betekent ook letterlijk dat het alle inhoud en instellingen gaat wissen. Met inhoud dus ook al je muziek, apps etc.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, er wordt ook aangegeven dat dit een uurtje kan duren. Volgens mij is het wel zo dat je hierna het 'connect to iTunes' scherm krijgt en je alsnog zal moeten updaten of herstellen met een 3.0 firmware indien mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Tis over en sluiten.
Hij hing in een loop, dus heb DFU restore geprobeerd. Error 1604, volgens mij een hint over een loop toch? |
|
||||
|
||||
Update and restore alert messages on iPhone and iPod touch
hier staat je error tussen |
|
|||
|
|||
Ja heb al het een en ander gekloot, toestel draait inmiddels (helaas) op 3.1.
Nu wachten op Geohot overmorgen, ik mis mn jailbreak nu al. @libia Hij staat er inderdaad tussen, op die pagina was ik al geweest. Uiteindelijk na het uitzetten van de firewall begon ie ineens te restoren. Jammer van me smsjes Heb wel een backup van bite en de normale client gemaakt, maar dit blijkt allemaal niet zo makkelijk te werken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga mn keiharde best doen alles weer in orde te krijgen.
Over het algemeen zit er na een restore toch ruim 24 uur werk om alles weer enigzins naar mn smaak te krijgen. Google push contacten werkt trouwens echt perfect, binnen een paar minuten "zijn" je contacten ineens terug Ironie: Ik zocht een crack die uiteindelijk tot het overleiden van mn windows installatie heeft geleden. Zit nu even in ubuntu, dat werkt tenminste altijd. Zo overleiden je pc en je iphone op 1 dag. Ben ik blij dat mn iphone weer up and running is voordat windows overleed? Als ik alle geruchten mag geloven komt de jailbreak overmorgen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt bij mij duurt het nu al een dag en er komt een apple scherm met een laad rondje en hij word wit en flitst dan weer naar een apple teken! help me alsjeblieft. ik snap er niks van! ps. uitzetten kan niet want dan gaat hij weer naar een apple teken. pps. ik heb ipod touch 4g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? | DaMeastro | iPhone algemeen | 6 | 04-11-10 20:57 |
Herstel alle inhoud en instellingen. | The Unbelievable | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 14:13 |
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist | Jacsnuit | Unlock | 0 | 29-03-10 23:53 |
Wis alle inhoud en instellingen | hey69 | iPhone algemeen | 9 | 29-03-10 17:30 |
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" | MartinZ | Unlock | 12 | 10-10-09 07:48 |
|
|