Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de volgende vraag, Ik wil mn iphone graag helemaal opschonen, alles eraf dus. Maar omdat ik afhankelijk ben van een unlock heb ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS?
Heb de volgende vraag,
Ik wil mn iphone graag helemaal opschonen, alles eraf dus. Maar omdat ik afhankelijk ben van een unlock heb ik de volgende vraag. Als ik in instellingen->algemeen-> stel opnieuw in en dan op '' wis alle inhoud en instellingen''. Wist hij dan ook het operating system? Hij draait op 4.0.2 en dat wil ik zo houden ivm de unlock. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, hij wist letterlijk alle inhoud en instellingen maar hij blijft dan ook gewoon op 4.0.2 draaien. Zorg wel dat je 'm aan de stroom legt ondertussen want soms duurt het wissen langere tijd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heel zeker.
|
|
|||
|
|||
Heb het een paar weken geleden nog zo gedaan met een iPod Touch
|
|
||||
|
||||
wel opletten je kan gegevens wissen
maar actieveren via itunes komt weer omhoog dus doe dat wel in de buurt van een comp met itunes dus niet ergens onderweg doen.....dan heb je niets aan je Iphone |
|
|||
|
|||
Is het normaal dat het soms meer als een halfuur duurt?
Mijn iphone staat nu al een halfuur met het appeltje en dat cirkeltje te draaien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? | Scoes | iPhone algemeen | 9 | 22-02-11 15:56 |
Herstel alle inhoud en instellingen. | The Unbelievable | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 14:13 |
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist | Jacsnuit | Unlock | 0 | 29-03-10 23:53 |
Wis alle inhoud en instellingen | hey69 | iPhone algemeen | 9 | 29-03-10 17:30 |
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" | MartinZ | Unlock | 12 | 10-10-09 07:48 |
|
|