aplle groupsQ contacten indelen in groupen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een nieuwe app gedownload groups q . hierdoor kun je u contacten in groepen indelen vb vrienden , familie , enzo... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aplle groupsQ contacten indelen in groupen
ik heb sinds kort een nieuwe app gedownload groups q .
hierdoor kun je u contacten in groepen indelen vb vrienden , familie , enzo... mijn huidige contacten +- 100 stuks staan in windows live mail 2011. als ik die contacten syncroniseer staan die ook in mijn iphone. als ik bij de instellingen van mijn iphone kijk bij Mail , contacten,Agenda dan bij Account Mail kan ik contacten uitschakelingen. als ik deze bewerking doe kan ik via de apple apllicatie groupsQ groepen maken vb vrienden , familie . als ik deze bewerking doe dan heb ik geen enkel contact meer in mijn iphone staan omdat ik mijn contacten uit heb geschakeld van windows live mail . nu heb ik een 30 tal contacten terug gevonden die zich in de map windows contacten bevinden in mijn documenten . deze contacten zijn overgenomen in mijn iphone doordat ik bij i tunes bij mijn apperaten , info , contacten syncroniseren met windows contacten . ik ontbreek nog een 70 tal contacten hoe kan ik deze ook toevoegen bij de windows contacten ? mijn volledige contacten staan in windows live mail 2011 mvg steven Laatst gewijzigd door Stevenoelbrandt; 31-08-11 om 12:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Oeff Steven, lastig lezen zonder . en , !!
Formuleer je vraag eens iets duidelijker. Voor je wat gaat doen, maak iig een backup! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP | Jorriiis | iPhone algemeen | 4 | 27-06-11 04:05 |
contacten in groepen indelen | robvanbuel | iPhone Apps | 7 | 16-06-11 05:41 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
Voorraad aplle uk store regent street | Patrick_hey_ | Archief | 3 | 11-04-08 19:40 |
iphone blijft op aplle icoon staan na reset | ronin | Unlock [archief] | 12 | 19-01-08 20:24 |
|
|