Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn Iphone blijft bij het scherm apple teken hangen en een laad cirkeltje eronder, kan hem ook niet meer uit doen alleen als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs apple teken (HELP)
Beste,
Mijn Iphone blijft bij het scherm apple teken hangen en een laad cirkeltje eronder, kan hem ook niet meer uit doen alleen als hij leeg is valt hij uit. itunes ziet hem wel heb heb ook al gereset als een nieuwe iphone maar daarna start hij niet meer op en blijft hij weer bij het apple teken met laad cirkeltje. .. heb ook al met home + aan/uit knop geprobeerd 10sec en dan nog home in gedrukt houden en dan staat hij in die herstel modus maar na het het herstellen weer hetzelfde.. Alvast bedankt voor alle hulp! Grt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dubbel posten is niet nodig. We zien je post echt wel.
|
|
|||
|
|||
Welke error (foutmelding) heb je?
|
|
|||
|
|||
Zit het laad symbooltje DOOR je apple logo heen (dus midden op het scherm) of echt ONDERIN, ruim onder het apple logo? Dat eerste probleem is bekend bij mij toen ik gejailbreakt had en niet een "untethered" jailbreak had. Je moest dan met de PC opstarten om wel in het systeem te komen, anders stond hij daar op vast. Maar op een herstelde iPhone vind ik het overigens wel vreemd. Is de iPhone nat of te heet geworden?
|
|
||||
|
||||
Er zijn in dit forumdeel 2 sticky topics waarin dit probleem uitgebreid aan de orde komt: deze en deze. Veel lezen, dat klopt, maar jouw oplossing staat er vast al tussen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft maar met het laad rondje staan.. | sannetjeislief | iPhone algemeen | 4 | 06-09-10 15:51 |
cirkeltje op het beeld scherm | roypaint | Archief | 6 | 31-10-09 15:25 |
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 07-05-08 17:13 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
iphone blijft op aplle icoon staan na reset | ronin | Unlock [archief] | 12 | 19-01-08 20:24 |
|
|