Navigatie overzetten van 3GS naar 4S discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Komende week ontvang ik mijn nieuwe Iphone 4S met Vodafone als provider. Tot op heden heb ik de Iphone 3GS gebruikt eerst met T-Mobile en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigatie overzetten van 3GS naar 4S
Komende week ontvang ik mijn nieuwe Iphone 4S met Vodafone als provider. Tot op heden heb ik de Iphone 3GS gebruikt eerst met T-Mobile en nu met een sim-onlyabonnement van Ben.
Ik ben in het bezit van de gratis variant van Navigon en deze werkt ook nog met mijn sim-onlyabonnement van Ben. Mijn vraag als ik een kopie in Itunes maak en deze overzet naar mijn nieuwe 4S kan ik dan nog steeds gebruik maken van de Navigon app.? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Navigon controleert op tijd en stond of je nog T-Mobile klant ben dmv. de SIM-kaart. |
|
||||
|
||||
Navigon heeft inderdaad een periodieke check om te kijken of je nog T-Mobile klant bent. Volgens de site gebeurt dit via de mobiele dataverbinding en minimaal een keer per maand. Misschien als je een keer per maand je BEN simkaart in je iPhone stopt voor de controle dat je dan nog gewoon de applicatie kan gebruiken. Of een prepaid simkaart als je het BEN abonnement niet meer hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met agenda's overzetten van 3Gs naar 4s | Empu Besar | iPhone algemeen | 1 | 04-11-11 09:32 |
video van pc overzetten naar iphone 3gs | Ver$uZ Motorsport | iTunes | 1 | 21-01-11 00:16 |
Apps overzetten van 3gs naar 4? | Es81 | iPhone Apps | 1 | 22-11-10 23:10 |
|
|