video van pc overzetten naar iphone 3gs discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik ondervind een probleem ik wil een video van youtube.com op mijn iphone 3gs krijgen dus dan download ik de video met youtube downloader, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video van pc overzetten naar iphone 3gs
hey
ik ondervind een probleem ik wil een video van youtube.com op mijn iphone 3gs krijgen dus dan download ik de video met youtube downloader, ik kies daar iphone video format voor convertie. dan kopieër ik deze naar mijn sync map voor de iphone. maar deze komt niet terrecht op de iphone zie ik , ook niet als ik kies voor bestandstype quicktime mov hoe krijg ik een video van de pc naar de iphone via itunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het gevonden
ik moet de videos omzetten naar iphone formaat, deze dan slepen in itunes. en deze dan slepen direct op mijn iphone. en dan komen deze terrecht in 'Ipod' bij video's |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 | WetFox | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 23:58 |
sms overzetten van iphone 3gs naar iphone 4? | egeltje | iTunes | 2 | 07-12-10 17:04 |
Apps overzetten van 3gs naar 4? | Es81 | iPhone Apps | 1 | 22-11-10 23:10 |
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS | fonta | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 14:34 |
|
|