Tomtom op meerrdere Iphone 4 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben beide een Iphone 4. Mijn vrouw de 4 en ikzelf de 4s. Nu wil ik Tomtom Europe aanschaffen maar hoorde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom op meerrdere Iphone 4
Mijn vrouw en ik hebben beide een Iphone 4. Mijn vrouw de 4 en ikzelf de 4s.
Nu wil ik Tomtom Europe aanschaffen maar hoorde dat de app op meerdere iphones geiinstalleerd kan worden, althans dat ging overde iphone 3. Weten jullie of dat ook voor de 4 en de 4s geldt? Alvast bedankt. Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mits gesynchroniseerd met hetzelfde iTunesaccount kan dat inderdaad.
|
|||
|
|||
Je krijgt alleen gedoe met de in-app aankopen. Als jij en mevrouw beide op de weg zitten (lees: in verschillende auto's, beide app gebruikende) dan werkt dat niet Je zal dan per telefoon de HD traffic functie moeten kopen, althans als ik TomToms advies daarop moet geloven. Ik gebruik HD traffic hooguit 2 maanden per jaar, dus zit niet met het probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
|
|