Gesproken instructies niet over carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds vanmorgen heb ik Navigon voor de Iphone. Ik kwam er alleen achter dat de gesproken instructies over mijn bluetooth carkit (parrot )gaan. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesproken instructies niet over carkit
Goedemorgen,
Sinds vanmorgen heb ik Navigon voor de Iphone. Ik kwam er alleen achter dat de gesproken instructies over mijn bluetooth carkit (parrot )gaan. Ik wil dit niet, omdat het mijn radio onderbreekt. Is het mogelijk om in te stellen het geluid over de iphone speaker gaat in plaats van over de carkit? Uiteraard zonder bluetooth uit te zetten.. Alvast bedankt voor de reactie, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is nu toevallig.
Bij mij gaan ze juist niet via de autospeakers en laat ik dit nu net wel willen. |
|
|||
|
|||
Zo, ieder heeft zijn eigen sores
Bij mij lukt het ook niet om geluid via BT speaker te krijgen. Maar om dan ervoor zo'n lelijk ding als Parrot(kwaliteit van het apparaat buiten beschouwing gelaten)op mijn dashboard te plaatsen. Ik persoonlijk zie geen toegevoegde waarde aan zo'n extra scherm, zeker icm navigatie.Voor degen die er alleen maar mee belt is het dan een goede optie zodat de telefoon niet uit de zakken moet. |
Labels |
bluetooth, carkit, iphone, navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
Find my iPhone instructies | xayoub | iPhone Apps | 21 | 01-12-10 15:41 |
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. | McHenk | Archief | 1 | 21-02-08 00:56 |
|
|