//

Navigon wil niet naar Hongarije navigeren

Navigon wil niet naar Hongarije navigeren discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat doe ik fout? Vanavond de kaarten van Duitsland, Oostenrijk en Hongarije gedownload omdat we richting Hongarije willen gaan. Als ik nu een grensplaats intik, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-12, 00:51
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard Navigon wil niet naar Hongarije navigeren

Wat doe ik fout?
Vanavond de kaarten van Duitsland, Oostenrijk en Hongarije gedownload omdat we richting Hongarije willen gaan.
Als ik nu een grensplaats intik, komt hij er te staan en als ik dan op navigatie klik krijg ik de volgende melding:
De route kon niet worden berekend. Ga als volgt te werk:
Zorg ervoor dat alle noodzakelijke kaarten zijn geladen.
Druk op 'routeprofiel' en controleer de instellingen.


Nou er is 'auto' geselecteerd bij routeprofiel en Duitsland, Oostenrijk en Hongarije zijn binnengehaald. Wat moet ik nog meer instellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-12, 02:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Of bijv tolwegen en veer verbindingen wel toegestaan zijn...?
  #3  
Oud 09-05-12, 15:12
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Heb je, zoals Ballegooier terecht aangeeft, geen beperkingen ingesteld die de route onmogelijk maken?
  #4  
Oud 10-05-12, 09:57
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Kan niet jpwg001. Er zijn geen tolwegen en veerverbindingen naar Hongarije.OK je moet er een vignet kopen in Oostenrijk alsook Hongarije, maar het zal daaran niet liggen.
heb je dan wel budapest geprobeerd als een van de grootste steden? Gewoon voor de test?Probeer nogmals de kaarten binnen te halen evt.Kan zijn dat niet alles binnen is gehaald.Zeer belangrijk heb je wel GPS signaal?
  #5  
Oud 10-05-12, 11:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

En als je handmatig een route aan laat maken en vervolgens berekenen, lukt dat ook niet?
  #6  
Oud 10-05-12, 11:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik met Navigon een route plan van omgeving Maastricht naar Budapest dan stuurt hij mij wel via Bratislava (SK). Ik zou zeggen installeer de kaart van Slowakije ook eens.
  #7  
Oud 10-05-12, 13:14
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik ga altijd bij Arnhem de grens over en volg de A3 in Duitsland tot aan de Oostenrijkse grens. Daar richting Wenen rijden en net voor Wenen (rondweg) al richting Budapest volgen. Je rijdt dan in 1 ruk door naar Budapest. Route is zeer simpel
Budapest kent helaas nog geen volledige rondweg om de stad maar Navigon heeft mij in Hongarije nog nooit in de steek gelaten.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #8  
Oud 11-05-12, 11:45
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Ik heb het altijd gedaan zoals scorpiosoft aangeeft en zonder problemen. Wel heb ik laatste paar keer dat ik richting het zuiden reisde navi gebruikt om tijd tot volgende stop te zien.Kijk ook welke route je kiest. Kortste optimale of snelste? Bij mij geeft ie twee of drie opties met afstanden, dan kan ik kiezen wat ik wil.In voorbereidingen van een zo'n route zag ik dat ie mij bood ook via SK te rijden of DLD en A of zelfs meer richting het zuiden.Maar het hangt ook af van welke plaats in Hongarije je zelf gekozen hebt.Iets ten noorden van Gyor(zo'n 20-25 km van de grens met A) wil dan wel via SK als route aangeven.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 mei 2012 om 11:48 ----------

Maak paar screenshots van de instellingen van de navi en post ze hier. Wie weet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon Select T-mobile (Ben) wil niet openen. amsterdam2226 iPhone Navigatie 4 09-12-10 14:19
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 10:52
navigon update wil niet installeren lievever Archief 2 13-11-09 21:40
update naar 2.2.1 wil niet superpat Jailbreak [archief] 3 16-03-09 00:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.