internet verplicht discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik gebruik wil maken van Navigon op iphone dan krijg ik melding dat verbinding met internet noodzakelijk is. Aangezien ik al eens behoorlijke kosten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet verplicht
Als ik gebruik wil maken van Navigon op iphone dan krijg ik melding dat verbinding met internet noodzakelijk is.
Aangezien ik al eens behoorlijke kosten heb gehad met internet in het buiten land vroeg ik me af hoe het zit met de kosten als ik via internet verbonden ben in het buitenland om te navigeren. Volgens mij was dat vroeger niet van toepassing. Grt Peter van der Aa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet het opzetten maar er is geen verbruik. Tenminste als je geen live traffic ofzo gebruikt.
Maar aangezien deze vraag hier al vaker is gesteld gaat hier een slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verplicht rekeningnummer ingeven? | Sarientje | iPhone Apps | 6 | 17-10-11 00:49 |
T-mobile Shop verplicht verzekering | chill77 | Koopinformatie Nederland | 0 | 19-08-10 23:18 |
Bestanden terughalen, verplicht herstel | denni | iPhone algemeen | 0 | 14-09-08 18:21 |
|
|