locatievoorziening discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na de installatie van de Navigon Tmobile Select app werkt de GPS op mijn iphone niet meer. De locatievoorzieningen in mijn instellingen staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
locatievoorziening
Beste mensen,
Na de installatie van de Navigon Tmobile Select app werkt de GPS op mijn iphone niet meer. De locatievoorzieningen in mijn instellingen staan 'aan' maar bij door toetsen lijkt het wel of deze instelling geblokkeerd is. Het vakje met de aan/uit knop blijft lichtblauw en ook de geïnstalleerde apps zijn slechts vaag zichtbaar. Opnieuw opstarten helpt niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatievoorziening niet goed, Maps wel goed | airwolf | iPhone algemeen | 0 | 30-05-12 16:57 |
Locatievoorziening instelling veranderen | lolbroeck | iPhone algemeen | 9 | 11-05-12 05:38 |
Kan mijn werkgever mij overal volgen met locatievoorziening? | pip65 | iPad algemeen | 9 | 04-02-12 18:45 |
iPhone: Locatievoorziening na jailbreak | milan13 | Jailbreak | 6 | 03-01-12 20:00 |
Locatievoorziening & Kosten | CirroX | iPhone Navigatie | 3 | 16-11-10 23:44 |
|
|