//

GPS Navigation 2 van Skobbler offline gebruiken.

GPS Navigation 2 van Skobbler offline gebruiken. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ben nieuw op het forum en heb al een beetje rond gekeken in andere topics maar heb toch nog wat vragen over het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-12, 00:39
MrFivO MrFivO is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard GPS Navigation 2 van Skobbler offline gebruiken.

Goede avond,

Ben nieuw op het forum en heb al een beetje rond gekeken in andere topics maar heb toch nog wat vragen over het offline gebruiken van deze app.

Heb offline maps gedownload en geïnstalleerd en wil me iphone/app gebruiken als navigatie naar Duitsland omdat me TomTom teveel verouderd is. Maar wil dit natuurlijk het liefst zonder enige extra (data) kosten doen.

Nou Heb ik in diverse topics gelezen dat zodra in "data roaming" uitzet er verder in het buitenland geen data verkeer meer plaats vind? Houd dat dan nog wel in dat ik telefoontjes/smsjes of zelfs WhatsApp berichten kan ontvangen? Want dat kost natuurlijk ook extra in het buitenland of niet? En is er een mogelijkheid om dat ook uit te schakelen maar nog steeds de gps te kunnen gebruiken. Want zodra ik bijv. "airplane modus" aanzet of "cellular data" werkt de app niet meer.

Mijn excuses als ik naar voor de hand liggende antwoorden vraag maar wou het graag nog even op een rijtje hebben voordat ik ermee naar duitsland rijd.

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-12, 12:50
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

GPS zal werken met offline mappen als je maar geen "airplane modus" gebruikt. SMS en de telefoon zullen naar behoren werken omdat die niet via internet verbinding maken maar via GSM netwerk. Whats app zal dan niet werken net als Imessage.Als je tocht gebruik wil gaan maken van de diensten die om internet vragen kun je ergens MacDonallds opzoeken of een tankstation of een ander bedrijf die je in staat stelt om gratis Wi-Fi netwek van hun aan te spreken.
  #3  
Oud 14-06-12, 13:16
MrFivO MrFivO is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Okay top, bedankt voor je reply. Ging mij er idd ook om dat ik juist al die dingen zoals bellen/sms niet kon gebruiken om zo extra kosten te weren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Gezocht GPS-app die offline GPX bestanden weergeeft nikosbont iPhone Navigatie 1 17-08-11 14:32
Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien? VirtuaCash iPhone Apps 10 17-07-09 12:44
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.