//

TOMTOM app kan ik niet uplaoden

TOMTOM app kan ik niet uplaoden discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb TOMTOM Europa app. Nu is er weer een nieuwe update. Via iPhone lukt dit niet ivm te weinig capaciteit. Moet via iTunes. Net daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-12, 22:15
Belgje69 Belgje69 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard TOMTOM app kan ik niet uplaoden

Heb TOMTOM Europa app. Nu is er weer een nieuwe update. Via iPhone lukt dit niet ivm te weinig capaciteit. Moet via iTunes. Net daar ook weer een nieuwe update van gedaan op een windows laptop. Krijg TOMTOM nu daar ook niet meer ge-update omdat alles is verandert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-12, 22:57
Robuuust Robuuust is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgje69 Bekijk bericht
Heb TOMTOM Europa app. Nu is er weer een nieuwe update. Via iPhone lukt dit niet ivm te weinig capaciteit. Moet via iTunes. Net daar ook weer een nieuwe update van gedaan op een windows laptop. Krijg TOMTOM nu daar ook niet meer ge-update omdat alles is verandert.
Hoe bedoel je dat alles is veranderd?
Je kunt toch je apps downloaden in iTunes en die synchroniseren met je telefoon?
  #3  
Oud 01-12-12, 22:58
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

verwijder de app TomTom Europa van je ipone en download de app opnieuw
Misschien lukt dat wel?

Krijg je dan nog de melding " te weinig capasiteit " dan lijkt het alsof je toch veel apps hebt geinstalleerd en zal je er moeten verwijderen

Tom Tom Europe Grootte = 1.81GB (volgens app-store)
  #4  
Oud 01-12-12, 23:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij installatie van een update is tijdelijk nog eens de grootte van de te updaten app nodig op je iPhone (zowel via de app store direct op je iPhone als via iTunes)
Er moet immers tijdelijk nog eens 1,81GB gedownload worden, alvorens die succesvol geïnstalleerd kan worden.

Je kunt idd ook de app eerst even verwijderen op je iPhone en dan daarna opnieuw installeren via iTunes op je PC (synchroniseren met je iphone) nadat je in iTunes de update gedownload hebt.

Je hebt dan de nieuwste versie 'schoon' geïnstalleerd, dwz dat je je voorkeuren en instellingen en evt in-app aankopen opnieuw moet instellen / activeren (is gratis)
  #5  
Oud 02-12-12, 11:05
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

ik had het zelfde. heb toen tomtom van de iphone af gegooid. De update gedownload in itunes en toen de nieuwe tomtom op de iphone gezet
  #6  
Oud 03-12-12, 14:43
Belgje69 Belgje69 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard TOMTOM update

Na veel zoeken en zuchten is het me gelukt. Hoop maar dat ik het volgende keer nog weet. Had app idd van iPhone gehaald, maar eerst ge-update via iTunes. Daarna weer via iTunes weer alles hersteld. Heeft me ongeveer 2uur gekost. Bedankt voor jullie hulp
  #7  
Oud 03-12-12, 21:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Een app updaten duurt echt geen uren; ik denk dat je bedoelt dat je je iPhone ios ook gelijk eerst maar hebt geüpdatet?
  #8  
Oud 03-12-12, 21:57
Belgje69 Belgje69 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Nee het downloaden van TOMTOM up-date via iTunes duurde zolang. De iPhone was al ge-update. Maar goed het staat erop, dat is het belangrijkste.
  #9  
Oud 04-12-12, 11:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ah oké dan begreep ik je post verkeerd. Dan heb je waarschijnlijk een erg trage internet verbinding (heb ik zelf ook, trouwens)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom app nu wel of niet legaal in Frankrijk cardwizard iPhone Apps 8 03-08-12 11:12
tomtom benelux app niet beschikbaar jiggy1965 iPhone Apps 1 30-09-11 14:44
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.