//

slechte gps verbinding

slechte gps verbinding discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sedert geruime tijd heb ik problemen met mijn iphone 3gs. Ik heb reeds een jaar de tomtom app erop staan, maar nu krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-12, 17:56
bakkerijraes bakkerijraes is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard slechte gps verbinding

Hoi, sedert geruime tijd heb ik problemen met mijn iphone 3gs. Ik heb reeds een jaar de tomtom app erop staan, maar nu krijg ik de melding, slechte gps verbinding. Ik heb een tomtom cradle, die werkte perfect tot nu. Ik heb de iphone helemaal gerestored en er enkel de tomtomapp opzet. Maar helaas, nog altijd geen verbinding, of soms wel eens, maar dan rij ik helemaal naast de weg, volgens de navigatie. Ik weet dat de cradle niet stuk is, want ik heb er een andere op geprobeerd en die werkt perfect. De cradle en iphone staan in verbinding via bluetooth. Ik heb het toestel ook al eens verwijderd en terug toegevoegd aan de bluetooth apparaten van de iphone. Locatievoorzieningen staan aan, ook bij tomtom app.
Is er iemand die weet hoe dit probleem kan verholpen worden?
Mvg Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte gps na TomTom update profisat iPhone Navigatie 2 13-12-12 19:35
slechte gps en gsm ontvangst cubesten iPhone algemeen 0 25-01-11 04:11
slechte gps ontvangst? huubke iPhone Navigatie 3 30-09-10 18:32
Hardware: Slechte GPS ontvangst KingAchill iPhone Navigatie 10 12-06-10 09:01
Hardware: Slechte GPS tvanbeek iPhone Navigatie 3 14-07-08 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.