Tomtom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag heb tomtom Benelux flitsers gedownload nu ismijnvraag de volgende hoe kan ik de mobile flitsers zien heb ik daarvoor internet nodig of is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom
Dag heb tomtom Benelux flitsers gedownload nu ismijnvraag de volgende hoe kan ik de mobile flitsers zien heb ik daarvoor internet nodig of is het voldoende met gps. Heb een iphone. Of is er een ander systeem. Dank
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
|
|