//

optimaal navigeren, handsfree bellen en opladen iPhone 3G en 5

optimaal navigeren, handsfree bellen en opladen iPhone 3G en 5 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik loop al een tijdje rond met deze vraag; kom een aantal soortgelijke onderwerpen tegen maar nét niet antwoord dat ik zoek. De situatie: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-13, 11:40
wlhevers wlhevers is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard optimaal navigeren, handsfree bellen en opladen iPhone 3G en 5

Hallo,

ik loop al een tijdje rond met deze vraag; kom een aantal soortgelijke onderwerpen tegen maar nét niet antwoord dat ik zoek.

De situatie:
- mijn vriendin en ik hebben een Polo met daarin een eenvoudige autoradio, zonder AUX en/of Bluetooth

- mijn vriendin heeft nu een iPhone 3G (vanaf de zomer een 5), ikzelf een 5

Nu willen we onze auto voorzien van nieuwe 'hardware' die het mogelijk maakt om:
- gewoon radio te blijven luisteren via de autoradio
- het geluid van deze radio te muten wanneer er een inkomend gesprek is op de telefoon van de bestuurder; dit gesprek aan te kunnen nemen en het geluid van het gesprek via de boxen van de auto te laten lopen
- wanneer we ergens naartoe willen navigeren, de navigatiesoftware van de iPhone te gebruiken (Maps of Kaarten oid). Het geluid van de autoradio mute wanneer er een aanwijzing wordt gegeven; deze klinkt door de boxen van de auto
- als we willen, ook muziek vanaf de iPhone kunnen streamen (via de radio) naar de boxen van de auto.
- de iPhone moet kunnen worden opgeladen door het te plaatsen systeem, eventueel via sigarettenaansteker is geen probleem (maar liever niet natuurlijk).

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een systeem dat de mogelijkheden van de Iphone tot turn-to-turn navigatie en bellen combineert met het gelijktijdig kunnen luisteren naar de autoradio; waarbij het geluid dat door de boxen komt de radio is, tenzij er uit de iPhone geluid komt ivm navigatieaanwijzigingen of een telefoongesprek...

ik snap dat dit nogal een uitgebreid wensenlijstje is, maar ben benieuwd naar jullie tips t.a.v. het al dan niet bestaan van deze systemen. Uiteraard tegen een zo zacht mogelijk prijsje ;-)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Grt
WLH
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-13, 17:21
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Bij mij werkt het wel met Nokia carkit CK-W7 met een losse laadkabel( die kun je anders ergens achter dashboard aansluiten en als zodanig verbergen)en met een toevoeging in bekabeling tussen je radio en carkit die het geluid van de telefoongesprek via de boxen in de auto laat gaan(radio is dan even stil).Ander geluid (navigatie, muziek)uit Iphone krijg ik niet aan de carkit gekoppeld( beperking carkit)Ik heb dan een ander radio ingebouwd met aux aansluiting en zodanig krijg ik muziek via de boxen,(mogelijk evt. via een Parrot carkit of zelfs een duurder systeem).Wat meerdere telefoons betreft zal het werken nagenoeg probleemloos. Wel zorg dragen dat als jullie allemaal in de auto zitten er maar EEN persoon bluetooth aan heeft. Diens telefoon dient dan gekoppeld te zijn via bluetooth.Anders kan er gebeuren dat de verkeerde persoon zijn/haar telefoon gekoppeld aan carkit krijgt, maar de bestuurder juist niet.
Reageren

Labels
autoradio, handsfree, iphone, navigatie


« Tomtom | Wikango »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen in de auto tijdens navigeren? Neptunus iPad algemeen 2 02-06-11 14:19
Iphone 4 handsfree bellen via aux WetFox iPhone algemeen 0 01-05-11 10:56
handsfree bellen bliksem iPhone accessoires en onderdelen 2 08-09-10 17:19
Ipod touch bellen en navigeren ? Flatiner iPhone algemeen 4 14-06-10 20:19
Alleen handsfree bellen scbrouwer iPhone algemeen 5 12-09-08 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.