Opladen in de auto tijdens navigeren? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag rond gereden met de iPad in de auto en Navigon de hele dag aan. De USB oplader via de sigarettenaansteker plug aangesloten. Er vallen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen in de auto tijdens navigeren?
Vandaag rond gereden met de iPad in de auto en Navigon de hele dag aan. De USB oplader via de sigarettenaansteker plug aangesloten. Er vallen me twee dingen op:
1. Als de lader aangesloten is doet de stem het niet 2. Er gaat meer stroom uit dan dat erin komt via de lader Volgens mij wordt er niets geladen als de nav aan is. Wat zijn jullie ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk icoontje zie je bij het batterij icoontje? Stekker of bliksem flitsje?
Voor de iPad heb je minimaal een 2A lader nodig. Heb je die? Een 'doorsnee' auto USB lader is vaak 1 of 1,5A. |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad ook wel gemerkt dat als het apparaat uitstaat dat hij dan beter wordt opgeladen dan wanneer je hem aan hebt staan met navigatie.
Misschien toch maar eens kijken voor deze TomTom autolader. 22 Euro bij Mediamarkt Online. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opladen auto | bunder | iPhone algemeen | 4 | 27-03-11 14:23 |
Opladen in auto. | LV18PB | iPhone algemeen | 3 | 24-08-10 22:49 |
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto | memyself71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-01-10 12:58 |
Opladen met BOSE of in auto | jvdv23 | iPhone algemeen | 1 | 10-12-08 20:30 |
|
|