EMAILS VERZENDEN met IPAD discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) GRAAG ONTVING IK DE INSTELLING (uitgaande servervan een IPAD om mails te kunnen versturen (Telenet accountwanneer niet verbonden met een TELENET NETWERK (andere provider) of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EMAILS VERZENDEN met IPAD
GRAAG ONTVING IK DE INSTELLING (uitgaande servervan een IPAD om mails te kunnen versturen (Telenet accountwanneer niet verbonden met een TELENET NETWERK (andere provider) of via 3G
SERVER INKOMENDE POST Hostnaam: mail-in.telenet.be Gebruikersnaam Wachtwoord SERVER UITGAANDE POST: mail-out@telenet.be Geavanceerd Serverpoort: 995 ACCOUNT VOOR UITGAANDE MAILS (Via web applicatie Ontvangen is geen probleem verzenden lukt helemaal niet Patrick VerhellePatje.verhelle@telenet.be 0475235364 Laatst gewijzigd door Verhepa; 11-01-11 om 00:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gmail adres aangemaakt en gekoppeld aan Telenet webmail. Alle mails komen toe op de iPad. Versturen doe ik via gmail voor bepaalde mails.
De Telenet mailbox wordt na ėėn maand op de server van Telenet verwijdert. Op mijn computer gebruik ik een ander mailprogramma. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad verzenden vanuit Amerika | lollypop | Koopinformatie USA | 1 | 04-03-11 10:01 |
Emails op ipad/iphone/imac | Haagze sf2 | iPad algemeen | 2 | 30-12-10 15:47 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
Probleem met aantal emails op iPhone | henksnor | iPhone algemeen | 2 | 21-03-09 20:26 |
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema | SARALI | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 21:46 |
|
|