Contacts op iPad 2 niet zichtbaar in contacts-app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds begin mei 2011 bezit ik een I-pad 2 Wi-Fi 64 Gig. Een fantastisch apparaat maar vreemd genoeg verschijnt bij het aanklikken van de Contacten-app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacts op iPad 2 niet zichtbaar in contacts-app
Sinds begin mei 2011 bezit ik een I-pad 2 Wi-Fi 64 Gig. Een fantastisch apparaat maar vreemd genoeg verschijnt bij het aanklikken van de Contacten-app wel de lay out van een opengeslagen adresboek met lege pagina's!
Bij zoeken naar contacts-gegevens via de finderfunctie blijken echter wel al mijn contacts gesynchroniseerd en dus ergens op de I-pad aanwezig?! Ook bij het invullen van de adresregel in mail vindt de I-pad prima de adressen. Ze zijn dus alleen niet zichtbaar in het adresboek dat via de app wordt geopend. Iemand een idee? (heb de firmware ook al een paar keer hersteld) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync Windows contacts niet compleet | Sjeltur | iTunes | 1 | 22-12-11 13:45 |
Calender synct niet, contacts wel | joosten_rp | iTunes | 11 | 02-03-09 18:39 |
België: CONTACTS werken niet van de Sim | watersoul | Overige providers België | 9 | 07-09-08 20:23 |
Contacts syncen niet | bekok | iTunes | 4 | 20-06-08 17:40 |
contacts, calender en bookmarks syncen niet | isanderr0 | iTunes | 1 | 10-02-08 23:17 |
|
|