Filmpjes van Canon 500D op IPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben net in het bezit van een IPad 2 64 met 3G. In Canada gekocht en nu al een van de fijnste aankopen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes van Canon 500D op IPad
Ben net in het bezit van een IPad 2 64 met 3G. In Canada gekocht en nu al een van de fijnste aankopen van de laatste tijd. Echter 1 probleempje: filmpjes gemaakt met mijn fotocamera Canon 500D kan ik met geen mogelijkheid op de IPad krijgen of in Itunes. De extensie is .mov.
Wie weet een oplossing? Foto's geen probleem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is gelukt met Drop Box en azul player
|
|
||||
|
||||
Azul kent ook de functie om direct de filmpjes in te lezen van je pc naar Azul.
Je zet de filmpjes op je harde schijf. Sluit je iPad aan aan de pc en open iTunes. Hierna ga je naar het tabblad apps, kiest onderin voor Azul, klikt op toevoegen en kan je met volle vaart de filmpjes inlezen.
|
||||
|
||||
Werkt Azul Media Player beter als VLC Player voor deze toepassing?
|
|||
|
|||
Bedankt voor de aanvulling! Op die laatste vraag weet ik geen antwoord omdat ik VLC niet ken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad compatible met Canon printer? | roy snoek | iPad algemeen | 6 | 09-01-11 21:14 |
Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon | Jacqie | iPad accessoires en onderdelen | 13 | 05-08-10 21:12 |
Grappige iPad filmpjes | Guest-20201028093429 | iPad algemeen | 2 | 15-04-10 23:00 |
Foto: Foto's, filmpjes van iPhone naar PC | QueenL | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-10 01:13 |
|
|