Iphone 4 handsfree bellen via aux discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds ik mijn iPhone 4 verbind met de 2-in-1 kabel van Kensington heb ik wel prachtig geluid in de auto bij het afspelen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 handsfree bellen via aux
Beste,
Sinds ik mijn iPhone 4 verbind met de 2-in-1 kabel van Kensington heb ik wel prachtig geluid in de auto bij het afspelen van muziek maar kan ik niet meer handsfree bellen. Toen ik vroeger een aparte kabel had voor de voeding en de aux ging dit wel. Is het niet mogelijk om handsfree te bellen via de audiouitgang die in de stroomconnector zit? Zou erg jammer zijn! Alvast bedankt! 2-in-1 Car Charger and AUX Audio Cable - K39204US - Kensington |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
handsfree bellen | bliksem | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-09-10 18:19 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
Alleen handsfree bellen | scbrouwer | iPhone algemeen | 5 | 12-09-08 10:21 |
Iphone en handsfree via bluetooth | walberg | Archief | 1 | 08-04-08 20:16 |
|
|