//

Welke navigatie app is aan te raden voor een scooter?

Welke navigatie app is aan te raden voor een scooter? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Deze topic titel mag voor sommigen misschien allang bekend klinken. Mijn excuses als het naar jullie mening onnodig was om een nieuw topic hiervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-13, 12:47
rubens116 rubens116 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 9
Standaard Welke navigatie app is aan te raden voor een scooter?

Hallo,

Deze topic titel mag voor sommigen misschien allang bekend klinken.
Mijn excuses als het naar jullie mening onnodig was om een nieuw topic hiervoor aan te maken, maar ik zou graag antwoorden willen op basis van mijn omstandigheden.

Er zijn al meerdere topics gemaakt in de vraag voor een navigatie applicatie om te gebruiken voor fiets of scooter.
Daar heb ik al uit gelezen dat naar andermans mening Navigon en TomTom niet goed schijnen te werken hiervoor.
Althans, dat las ik van bericht van over een jaar geleden.. Hoe staat het daar nu mee?

Verder,
Ik woon in Duitsland, dicht aan de grens van Nederland.
Mijn voorkeur is dus een navigatie die bestemd is voor Duitsland en Nederland allebei.

Ik heb al verscheidene apps geprobeerd, die prima werkten, alleen waarin niet gesproken werd en waarin de route niet herberekend werd wanneer je verkeerd reed.
Is eigenlijk geen doen om contact op m'n iPhone te kijken of ik wel goed rijd.

Zoals jullie weten is internet in Duitsland heel wat duurder, dus ik heb het liefst een app die ook offline kan worden gebruikt.

Graag hulp.
__________________
Met vriendelijke groet,
Rubens116.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Mini Welke case aan te raden voor kids? dirkm71 iPad algemeen 1 09-11-12 16:47
welke app raden jullie mij aan om gratis te bellen? skype , nimbuzz of andere girl1993 iPhone Apps 1 11-02-12 15:26
iPad: welke office app raden julie aan BlacksEdition iPad Apps 17 12-10-11 16:03
Welke data-abonnementen aan te raden? rtoonen iPad algemeen 14 14-07-10 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.