Notificatie scherm ("het duurt zoveel minuten naar huis") discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, in een van de beta versies van IOS7, ik weet niet meer welke, kreeg ik als ik naar het notificatiescherm ging, dus veeg naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notificatie scherm ("het duurt zoveel minuten naar huis")
hallo,
in een van de beta versies van IOS7, ik weet niet meer welke, kreeg ik als ik naar het notificatiescherm ging, dus veeg naar beneden, een melding hoelang het zou duren van mijn huidige locatie tot thuis, zo te zien heb ik deze functie niet meer, weet iemand hoe ik dit weer aanzet? groetjes osman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen - privacy - locatievoorzieningen - systeem - veelbezochte locaties (moet aan staan).
Vervolgens kan het een week of wat duren, voordat je een verkeersmelding krijgt van hoe lang het duurt tot je huis. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen op het "oplaad" scherm | iWiefring | iPhone algemeen | 8 | 19-03-12 17:27 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
Iphone is bevroren op het "plug into Itunes scherm" | josvanmeer | Archief | 2 | 18-12-09 11:20 |
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm | gewoonjapie | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:01 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
|
|