Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede Forummers, Ik heb een vraag. Wanneer ik gebeld wordt als ik de iPhone gelockt heb en het gesprek wordt vervolgens opgehangen, dan gaat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm
Mede Forummers,
Ik heb een vraag. Wanneer ik gebeld wordt als ik de iPhone gelockt heb en het gesprek wordt vervolgens opgehangen, dan gaat mijn iPhone weer in de lock-stand. Als ik hem dan weer ontgrendel, dan staat de iPhone automatisch in het "gesprekken" scherm, dus waar je recente gesprekken staan. Kan dit anders ingesteld worden?? Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op dit ernstige (!!) probleem.... Jasper |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na ophangen gesprek: "Verbinding mislukt". | Dennissimeau | iPhone algemeen | 1 | 01-04-11 21:42 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
Iphone is bevroren op het "plug into Itunes scherm" | josvanmeer | Archief | 2 | 18-12-09 11:20 |
Geen inkomende gesprekken en berichten in "snooze" modus | Steelpan | iPhone algemeen | 0 | 27-04-08 17:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|