//

Gehele iPhone plotseling gewist!

Gehele iPhone plotseling gewist! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik moet echt ergens mijn probleem kwijt, want dit is echt verschrikkelijk. Ik zal even beschrijven wat er gebeurd is. Gisterenavond heb ik zoals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-07-09, 11:14
markvangils markvangils is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Unhappy Gehele iPhone plotseling gewist!

Hey,

Ik moet echt ergens mijn probleem kwijt, want dit is echt verschrikkelijk. Ik zal even beschrijven wat er gebeurd is.

Gisterenavond heb ik zoals iedere avond zonder problemen mijn iPhone 3G aan de oplader gelegd. Toen ik 's ochtends wakker werd zag ik tot mijn verbazing het schermpje dat hij opgeladen moest worden, dus ik heb de oplader opnieuw aangesloten en hij begon op te laden. Nadat hij ver genoeg opgeladen was gaf hij een melding dat hij aan iTunes aangesloten moest worden. Dit heb ik gedaan, en iTunes zei dat mijn iPhone hersteld moest worden. Dit heb ik gedaan, en hij deed het weer.

Om al mijn gegevens terug te zetten ging een reservekopie terugzetten. Er stonden er twee in het lijstje:
- iPhone Mark
- iPhone Mark 09-07-2009 09:15

Ik heb ze allebei een keer terug gezet, maar allebei zonder succes. Al mijn gegevens zijn verloren!

Heeft iemand dit ook gehad of heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Er staat helemaalniets meer op mijn iPhone, dit is echt verschrikkelijk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 11:16
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Van die reservekopie begrijp ik niet, maar dat hij ineens op iTunes moest om te gaan restoren kan komen door een hardware probleem of ernstig software probleem. Kans er op is klein, maar het gebeurt vaker ja; om eerder genoemde redenen.
  #3  
Oud 09-07-09, 12:06
markvangils markvangils is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik snap er zelf ook niets meer van, ik dacht dat de backup zonder datum van een tijd eerder was.. En toen ik mijn iPhone aan de restore legde zei iTunes nog dat de laatste reservekopie van 16-06-2009 was, maar hij heeft dus blijkbaar tijdens de restore die reservekopie overgeschreven?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone alles gewist, geen backup -> help! kwekkwak iPhone algemeen 1 06-01-11 13:26
Model view gehele beeldscherm yozefff Ontwikkelen voor iOS 6 14-07-10 16:29
Windows: iphone contacten gewist leagallow iTunes 2 06-10-08 20:31
iPhone BASEBAND gewist ?? nanoman Unlock [archief] 3 10-02-08 02:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.