iPhone alles gewist, geen backup -> help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin, een lieve schat maar a-technisch als wat, wou wat liedjes op mijn iPhone zetten. Prima dacht ik, dus ik geef haar de iPhone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone alles gewist, geen backup -> help!
Mijn vriendin, een lieve schat maar a-technisch als wat, wou wat liedjes op mijn iPhone zetten. Prima dacht ik, dus ik geef haar de iPhone. Ondertussen ga ik even douchen (had net gesport) en als ik terugkomt zie ik haar hevig met de computer stoeien. Wat blijkt, ze heeft per ongeluk de iPhone alles laten wissen. En nu zit ik dus met een lege iPhone en bovendien heb ik van de afgelopen 2 maanden geen backup gemaakt (jaja, stom stom stom, een fout die je nooit meer zal maken).
Nu is mijn vraag het volgende: weet iemand hoe ik de data van mijn iPhone weer terug kan halen. Het hoeft niet perse weer op de iPhone te staan, als ik de data (sms, contacten) maar weer kan lezen. Voor de PC heb ik een programma als GetDataBack. Is er ook zoiets voor de iPhone? Zo ja, welke programma is dat dan, zo nee, weet iemand een andere manier om mijn gewiste iPhone uit te lezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mss dat diskaid helpt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: backup bevat alles na update ? | schmeink | Jailbreak | 3 | 07-03-11 11:52 |
Windows: Backup terugzetten en alles is weg | I Xyzyx I | iTunes | 0 | 10-10-10 02:51 |
Crash Iphone, nadat alles gewist werd | Addiction | Archief | 6 | 13-12-09 19:40 |
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD | mitchie13 | iTunes | 11 | 25-12-08 14:13 |
Foto: te snel, nu alles gewist | claeskens.matteo | Muziek, foto & video | 1 | 11-08-08 22:48 |
|
|