//

iPhone alles gewist, geen backup -> help!

iPhone alles gewist, geen backup -> help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin, een lieve schat maar a-technisch als wat, wou wat liedjes op mijn iPhone zetten. Prima dacht ik, dus ik geef haar de iPhone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-11, 23:32
kwekkwak kwekkwak is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone alles gewist, geen backup -> help!

Mijn vriendin, een lieve schat maar a-technisch als wat, wou wat liedjes op mijn iPhone zetten. Prima dacht ik, dus ik geef haar de iPhone. Ondertussen ga ik even douchen (had net gesport) en als ik terugkomt zie ik haar hevig met de computer stoeien. Wat blijkt, ze heeft per ongeluk de iPhone alles laten wissen. En nu zit ik dus met een lege iPhone en bovendien heb ik van de afgelopen 2 maanden geen backup gemaakt (jaja, stom stom stom, een fout die je nooit meer zal maken).

Nu is mijn vraag het volgende: weet iemand hoe ik de data van mijn iPhone weer terug kan halen. Het hoeft niet perse weer op de iPhone te staan, als ik de data (sms, contacten) maar weer kan lezen. Voor de PC heb ik een programma als GetDataBack. Is er ook zoiets voor de iPhone? Zo ja, welke programma is dat dan, zo nee, weet iemand een andere manier om mijn gewiste iPhone uit te lezen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-11, 14:26
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

mss dat diskaid helpt
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: backup bevat alles na update ? schmeink Jailbreak 3 07-03-11 11:52
Windows: Backup terugzetten en alles is weg I Xyzyx I iTunes 0 10-10-10 02:51
Crash Iphone, nadat alles gewist werd Addiction Archief 6 13-12-09 19:40
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD mitchie13 iTunes 11 25-12-08 14:13
Foto: te snel, nu alles gewist claeskens.matteo Muziek, foto & video 1 11-08-08 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.