iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb laatst de digitizer van mijn iphone vervangen en nu werk de verlichting van het lcd niet meer de iphone doet het nog wel, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer
ik heb laatst de digitizer van mijn iphone vervangen en nu werk de verlichting van het lcd niet meer de iphone doet het nog wel, maar je ziet alles heel donker.
als ik het lcd op een andere 3gs aansluit werkt die gewoon perfect. wat kan/moet ik doen zodat mijn lcd weer word verlicht. b.v.d voor jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je de helderheid helemaal omhoog??en anders moet je even van hoog naar laag doen en andersom mss dat het helpt heb er zelf ook last van gehad
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb het geprobeerd maar dat werkt niet. de verlichting staat gewoon heelemaal uit niet een klein beetje verlicht. heb hem ondertussen ook herteld maar dat heeft ook niet geholpen. bedankt voor de moeite |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS werkt niet meer!? | Diageo | iPhone algemeen | 1 | 14-09-10 00:44 |
Mijn iphone 3gs 16gb 4.0.1 synchroniseert niet meer | srgnn-38 | iTunes | 2 | 07-09-10 11:37 |
Word de 3gs 16gb niet meer gemaakt? | JanHoos | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-09-10 15:47 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
Upgrade naar 2.0; iPhone 16GB US werkt niet meer! | Vignale | Archief | 1 | 15-07-08 16:47 |
|
|