//

Tom tom op Ipod

Tom tom op Ipod discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe Ipod gekocht. Tom Tom doet het niet meer op de 1e generatie Hoe kan ik TT aan de gang krijgen hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-16, 15:02
feens feens is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard Tom tom op Ipod

Ik heb een nieuwe Ipod gekocht. Tom Tom doet het niet meer op de 1e generatie Hoe kan ik TT aan de gang krijgen
hij miste gps als ik het opstart maar ik kan geen bijbehorende carkit meer vinden helaas. Is er een alternatief?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-16, 00:06
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je een losse GPS ontvanger koopt kun je elke willekeurige universele houder gebruiken.
Een losse bluetooth GPS ontvanger die gegarandeerd met iPod, iPad en iPhone samenwerkt vind je oa hier. Kost een paar dubbeltjes, maar doet het wel goed en dankzij het officiële MFi logo blijft hij dat ook doen.

Zowaar laat zelfs de nieuwe TomTom Go app zich nu wel weer installeren op Wi-Fi-only iPads (en iPods dus waarschijnlijk ook) en checkt niet meer zelf of je Apple apparaat ingebouwde GPS heeft. Als je nog de oude app hebt was dat sowieso al geen probleem, maar het was (en is) wel de vraag hoe lang en hoe goed TomTom die nog blijft ondersteunen...

Laatst gewijzigd door Guest-20170917003111; 25-03-16 om 00:38. Reden: Go app nu wèl te installeren op iPad Wi-Fi zie ik net...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets Willemkuipers iPhone Navigatie 3 31-08-12 11:55
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit djarend iPhone Navigatie 21 19-12-11 13:26
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden hebbedingetje iTunes 3 18-04-11 20:41
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 01:27
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? montefeltro iPhone Navigatie 13 06-03-10 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.